Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Droger Piept/fluit

(Onderwerp aangemaakt op: 22-03-2020 11:43 PM)
3007 Weergaven
Yoeri1989
First Poster
Opties

Mijn samsung droger gaat opeens fluiten/piepen. Wat kan ik doen?15849169047217477291707935461973.jpg

0 Likes
15 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Yoeri1989,

Kun je een filmpje meesturen? Je kunt hem uploaden via YouTube en eventueel als privé instellen, zodat alleen degene met de link het filmpje kunnen zien.

rsz-846676
0 Likes
LuukW92
Student
Opties

Hier hetzelfde probleem. Droger geeft gedurende de gehele draaitijd een super harde en hoge pieptoon. Lijkt alsof de trommel ergens aanloopt alleen is het niet continue dezelfde plek. Droger staat waterpas. 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

@LuukW92, voor jou hetzelfde. 

Hi @Yoeri1989,

Kun je een filmpje meesturen? Je kunt hem uploaden via YouTube en eventueel als privé instellen, zodat alleen degene met de link het filmpje kunnen zien.

rsz-846676
0 Likes
LuukW92
Student
Opties

https://m.youtube.com/watch?v=orgrDdCd7p8

Bij een volle trommel is het geluid een stuk harder 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Ik kan de video niet afspelen helaas. Waarschijnlijk dien je in te stellen, dat alleen degene met de link de video kunnen bekijken.

rsz-846676
0 Likes
RobertvanTuinen
First Poster
Opties

onze droger doet hetzelfde?

wat kan het zijn ?

0 Likes
Yoeri1989
First Poster
Opties

Sorry voor de late reactie maar heb er een filmpje van gemaakt voor u.

0 Likes
RobertvanTuinen
First Poster
Opties

Helaas , piept onze droger ook, hetzelfde als de filmpjes die andere geplaatst hebben ?

wat kan ik hier aan doen ??

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Ik heb het filmpje laten beoordelen en hier zal een monteur naar moeten kijken. Ik kan een reparatieverzoek voor je indienen, stuur dan even een privébericht. Telefonisch kan natuurlijk ook!

rsz-846676
0 Likes