Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

misleidende informatie in winkel over Gratis Batterij Samsung JET steelstofzuigers

(Onderwerp aangemaakt op: 23-04-2023 04:18 PM)
701 Weergaven
Frank_Thijssen
Apprentice
Opties

Bij het aanschaffen van een steelstofzuiger van Samsung Bespoke Jet stond een speciale Samsung display in de winkel (Media Markt Nieuwegein) waar op alle versies van de Jet stofzuiger een promo-label dat er een gratis Batterij bij aangevraagd kan worden. Volgens de medewerkers van de MM meost ik daarvor mijn product bij Samsung registeren. Via Whatsapp daarna nog even met Samsung contact gehad en gevraagd of ik idd bij hun de JET Bespoke moest aanmelden. (daarbij verteld dat het om de Bespoke ging) 
de link die ik daarna kreeg toonde echter niet de mogelijkheid om deze bespoke te registreren. Daarop de helpdesk gebeld. daar werd mij verteld dat dit model uitgesloten was van de promo.

Ik vind dit misleidend omdat de promo zegt dat het over de Jet modellen gaat, de stand een door Samsung ingerichte stand is (info van MediaMarkt) en dat ik via Whatsapp van samsung de bevestiging van de actie kreeg voor dit model.

De helpdesk medewerker die ik aan de telefoon had (Hallo "Sheldon") gaf in het gesprek aan dat hij me niet verder x te woord wilde/kon staan en het gesprek ging beeindigen. Ik ben het daar niet mee eens en vroeg hem naar een klachtenafdeling. Dan moest ik morgen maar terugbellen want er was alleen een interne klachtenafdeling.

bijzondere manier van het opvolgen van een promotieactie. 

voor de zekerheid maar de foto van de stand en een screenshot van het whatsappgesprek gemaakt.

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

@Frank_Thijssen 

Om deel te kunnen aan deze promotie die je te voldoen aan de voorwaarden, welk op one site terug te vinden zijn. Omdat de verkoper je de stofzuiger onder deze voorwaarden heeft verkocht kan je met hen in gesprek gaan om te kijken wat de mogelijkheden hierin zijn. De winkelier is hier zelf verantwoordelijk voor.

Hopelijk kom  je met de Media Markt tot een goed en nette oplossing en wellicht kan je deze nog omruilen voor een uitvoering die wel mee doet aan de promotie 😉

Groeten,

Marttijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
11 Antwoorden
Frank_Thijssen
Apprentice
Opties

Geen IMG_20230423_141537.jpgScreenshot_20230423-161910.jpg

0 Likes
Frank_Thijssen
Apprentice
Opties

Gee link of emailadres naar een klachtenafdeling wel een email naar de CEO. dan dat maar.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Frank_Thijssen, goedemorgen.

Goed dat je ons een berichtje stuurt. Het is natuurlijk niet fijn wanneer de aanvraag hiervoor wordt afgewezen. Vooral omdat je verkoper heeft aangegeven dat je dit via onze website kan aanvragen.

Om in aanmerking te komen voor de extra batterij dien je te voldoen aan de voorwaarden van deze promotie.

Wat is het typenummer van de stofzuiger? En wat is de aankoopdatum hiervan? Via onze website kan je je registreren voor een promotie. Kijk hier voor meer informatie: https://www.samsung.com/nl/promo/?cat=appliances/

Groeten,

Martijn

Frank_Thijssen
Apprentice
Opties

Tsja, gisteren bij het registreren kwam ik erachter dat het typenummer niet beschikbaar was. daarop belde ik klanten"service" en die meldde mij dat BESPOKE niet onder de promo zou vallen. ECHTER alle andere informatie en aanduidingen en info die suggereren dat deze er WEL onder valt. (Zie de foto's en screnshot waar over de JET gesproken wordt) Het product registreren doe je pas NADAT je hem ook aangeschaft hebt op basis van de info in de winkel en website (zei screenshot. het product Bespoke zit in de categorie JET en daarom is het niet meer dan aannemelijk dat voor de Bespoke JET aan de voorwaarde voldoet.
Dit vindt ik dan ook misleiding. 
Ik heb gisteren ook nog contact met de MM gehad en zij verzekeren mij dat de stand van Samsung JET op de foto door SAMSUNG zelf zo is geplaatst. dus mt die indicatie label op de BESPOKE JET.

0 Likes
Frank_Thijssen
Apprentice
Opties

Aanschafdatum is 23 April

0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

@Frank_Thijssen 

Om deel te kunnen aan deze promotie die je te voldoen aan de voorwaarden, welk op one site terug te vinden zijn. Omdat de verkoper je de stofzuiger onder deze voorwaarden heeft verkocht kan je met hen in gesprek gaan om te kijken wat de mogelijkheden hierin zijn. De winkelier is hier zelf verantwoordelijk voor.

Hopelijk kom  je met de Media Markt tot een goed en nette oplossing en wellicht kan je deze nog omruilen voor een uitvoering die wel mee doet aan de promotie 😉

Groeten,

Marttijn

0 Likes
Frank_Thijssen
Apprentice
Opties

Het is duidelijk dat Samsung geen enkele zelfreflectie toepast. Producten en promo zijn van de JET serie en er is duidelijk niet nagedacht over hoe het bij de klant overkomt. Daarom betitel ik dit als misleidende reclame en zal er ook melding van maken.
MM heeft dezelfde mening als ik en wijst naar SAMSUNG. het enige wat zij kunnen doen is de promo-tag van de Bespoke afhalen in de winkel.
Als klant blijft ik met lege handen. 
Goede beurt SAMSUNG...... 

MartijnK
MegaStar
Opties

Ik snap dat het niet leuk is echter is dit wel de verwantwoordelijkheid van je verkoper zelf, zij dien je hier ook goed over te informeren tijdens aankoop. Deze informatie is via onze website op te vragen en in te zien in te zien. 

Hopelijk kom je met hen tot een goede oplossing, je hebt immers met hen een koopovereenkomst afgesloten.

0 Likes
Frank_Thijssen
Apprentice
Opties

n nog grappiger: Samsung kan blijkbaar zelf bepalen of ik de oplossing accepteer...

Frank_Thijssen_0-1682344825446.png

0 Likes