op 28-09-2022 10:17 AM - laatst bewerkt op 25-10-2022 11:22 AM door BruceH
Hallo, ik heb een no-frost koelkast met led lampjes op de display. Hiermee kan ik de temperatuur niet meer goed instellen omdat verschillende lampjes niet meer werken. Als ik de koelkast in en uitschakel lichten alle lampjes wel op. Ik heb de snoeren in het scharnier bekeken, zie geen losse draden. Wat nu? Heeft iemand ervaring en /of oplossing?
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 03-10-2022 03:33 PM
Wanneer het loskoppelen van het stroom ook geen verschil heeft gemaakt zal een reparatie de volgende stap worden. Stuur anders mij een privé berichtje (https://bit.ly/3BoC5B0) voor het indienen van een service verzoek.
Groeten,
Martijn
op 29-09-2022 01:06 PM
Hi @Bee1, goedemiddag.
Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Wat is het modelnummer van jouw koelkast? En is de temperatuur verder wel in orde?
Groeten,
Martijn
op 29-09-2022 01:21 PM
Bedankt! Het modelnummer is Y2P24ADZA00336P. De koelkast doet het wel maar we kunnen niet meer lezen hoe hoog de temperatuur van de koelkast en vriesgedeelte staat. De display functioneert niet meer goed. Ik heb gezocht naar een vervangende display maar kan die niet meer vinden als onderdeel. Hopelijk is er een oplossing! Groeten, Bee21, 28, 1, 7 ?
op 03-10-2022 03:33 PM
Wanneer het loskoppelen van het stroom ook geen verschil heeft gemaakt zal een reparatie de volgende stap worden. Stuur anders mij een privé berichtje (https://bit.ly/3BoC5B0) voor het indienen van een service verzoek.
Groeten,
Martijn
op 05-02-2023 03:03 PM
Dag Lezers,
Ik heb hetzelfde probleem met mijn Samsung RB38R7839S9. Net 2,5 jaar oud en de kabel gaat ook stuk. Volgens CE Repair is het een technische fout die vaak voorkomt omdat de kabel is weggewerkt achter het scharnier en daardoor elke keer als je de deur open en dicht doek tegen het afdek plaatje komt. Samsung wil 66% van de reparatiekosten vergoeden van ruim € 300. Ik moet dus zelf € 100 betalen en dat voor een constructiefout. Ik adviseer je om geen koelkast te kopen met een display in de deur. Bijna 100% zeker dat je op den duur geconfronteerd wordt met dit probleem. Ik ben ook erg teleurgesteld dat de reparatie niet volledig vergoed wordt aangezien het een constructie fout is. Hierbij een foto en filmpje van wat er kapot is.
op 05-02-2023 03:04 PM
op 05-02-2023 05:03 PM
k heb hetzelfde probleem met mijn Samsung RB38R7839S9. Net 2,5 jaar oud en het ligt aan een kabel die in het scharnier is verwerkt die kapot is. Volgens CE Repair is het een technische fout die vaak voorkomt omdat de kabel is weggewerkt achter het scharnier en daardoor elke keer als je de deur open en dicht doek tegen het afdek plaatje komt. Samsung wil 66% van de reparatiekosten vergoeden van ruim € 300. Ik moet dus zelf € 100 betalen en dat voor een constructiefout. Ik adviseer je om geen koelkast te kopen met een display in de deur. Bijna 100% zeker dat je op den duur geconfronteerd wordt met dit probleem. Ik ben ook erg teleurgesteld dat de reparatie niet volledig vergoed wordt aangezien het een constructie fout is. Hierbij een foto en filmpje van wat er kapot is.Kabel in scharnier koelkast kapot
op 05-02-2023 05:04 PM
op 05-11-2023 02:33 PM
Hallo ik heb hetzelfde probleem
combinatie gekocht in sept 2022
kan samsung contact met me hierover opnemen om tot een eerlijke oplossing te komen.
dit betreft een constructiefout en geen ouderdomsfout
mbv Arjan van der Stege
op 07-11-2023 08:51 AM
Hi @Astege, goedemorgen.
Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Wanneer je het één en ander ervaart met jouw Samsung product kan je deze ook aanmelden voor en serviceverzoek. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/3J4HpwQ
Groeten,
Martijn