Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Led lampjes op display niet meer te zien

(Onderwerp aangemaakt op: 28-09-2022 10:17 AM)
6103 Weergaven
Bee1
First Poster
Opties

Hallo, ik heb een no-frost koelkast met led lampjes op de display. Hiermee kan ik de temperatuur niet meer goed instellen omdat verschillende lampjes niet meer werken. Als ik de koelkast in en uitschakel lichten alle lampjes wel op. Ik heb de snoeren in het scharnier bekeken, zie geen losse draden. Wat nu? Heeft iemand ervaring en /of oplossing?

0 Likes
Spring naar oplossing
29 Antwoorden
Saskia519
First Poster
Opties
Ik heb exact dit probleem. Maar het kan toch niet zo zijn dat door een constructiefout een bijdrage van 100 euro moet doen en de reparatie ruim 300 euro is.
Vriezer lampjes maar nu ook enkele van het koelkast gedeelte super irritant
0 Likes
S623
First Poster
Opties

Tijd geleden, maar misschien nog actief? Heeft u voor de foto een plastic onderdeel verwijderd om de kabels zichtbaar te maken?

0 Likes
Jolien87
First Poster
Opties

Ik heb dit probleem nu ook. Kabel volledig door en samsung geeft aan 2 jaar garantie is verlopen dus pech.

In mijn ogen  is deze kabel totaal verkeerd geplaatst. Geen enkele kabel gaat dit lang overleven als het telkens klem komt

0 Likes
Jolien87
First Poster
Opties

Heeft samsung dit met jou wel opgelost?

0 Likes
Jolien87
First Poster
Opties

Is het probleem bij jou verholpen? Ik heb hetzelfde en ik val buiten de garantie zeggen ze. Klopt toch niet met constructiefout.. Dan heb je toch de wettelijke garantie?

0 Likes
Jolien87
First Poster
Opties

Ik heb hetzelfde probleem.  Nee de kabels steken er gewoon uit

0 Likes
Saskia519
First Poster
Opties
Nou ik heb nooit iets gehoord. Niks is opgelost! Ik zit nog steeds met niet werkende lampjes durf dus ook niks meer te verzetten anderd staat hij straks te laag. Echt waardeloos!
0 Likes
Jolien87
First Poster
Opties
Bij mij is de kabel volledig door, dus kan zelfs niets meer instellen.
0 Likes
Saskia519
First Poster
Opties
Nou dat is helemaal waardeloos, ik zie de draadjes wel zitten maar zijn niet kapot naar mijn inzien. Laat je het repareren? En moet je het zelf betalen.
0 Likes
Jolien87
First Poster
Opties
Bij mijn koelkast lijkt op eerste gezicht ook niet door. Buitenkant bedrading is heel, maar als je voelt dan voel je dat het volledig door is
Ze zeggen bij de klantenservice dat het een garantie ding is en die is verlopen. Maar dit is geen fabrieksgarantie, maar wettelijke garantie zou je verwachten bij zo een defect.
Voorrijkosten zou 112 zijn en dan nog de reparatie waar ze geen kosten van kunnen zeggen
Beetje onduidelijk dus en ik ben en blijf bij de mening dat dit vergoed moet worden aangezien het een fout is bij de productie.
0 Likes