Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Ijsdispenser RS61781GDSR vriest vast

(Onderwerp aangemaakt op: 12-01-2021 03:05 PM)
1110 Weergaven
Anneketanneke
First Poster
Opties

Ik heb sinds kort problemen om ijsblokjes/crushed ice uit de machine te krijgen. De blokjes worden mooi aangemaakt, maar wanneer ik ze wil gebruiken, kraakt de machine alleen een komt er niks uit. Na verloop van tijd is de 'hals' van de machine compleet dicht gevroren... Het lijkt dus alsof de blokjes erin komen en dan blijven steken en vastvriezen. Het klepje dat de hals afsluit beweegt ook niet echt meer... Iemand een idee hoe ik dit oplos?

0 Likes
8 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Ik heb vroeger ook een keer zoiets meegemaakt, ik weet natuurlijk niet of dit hetzelfde probleem is of niet maar in mijn geval hielp het om de hele ijsbak even te legen goed overal al het ijs verwijderen wat vastgevroren zat ook waar het eruit komt en dan die bak er weer in en opnieuw ijs maken. Bij mij kwam het er niet goed uit omdat er overal vastgevroren ijs zat.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
Anneketanneke
First Poster
Opties

Goedemorgen Patrick,

Bedankt voor jouw snelle reactie.

Ik heb die gisterenavond helemaal leeg en ijsvrij gemaakt en vannacht terug ijs laten aanmaken, maar nog steeds hetzelfde probleem. Hij kraakt alleen, maar ijs komt er niet uit. 

Wanneer ik de deur opendoen terwijl ik om ijs vraag, moet ik dan normaal ook niks zien bewegen in de deur (om het ijs vanuit de bak naar de dispenser te bewegen)?

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
En hoe zit het met de knop van de ijsdispenser? zit die soms vast? Als het blokkeert door ijsvorming snap ik dat er geen ijs uit komt.
0 Likes
Anneketanneke
First Poster
Opties

Dit is wat er gebeurt, ik heb de indruk dat ik de knop wel kan indrukken.

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Ik kan helaas niets zien, ook niet via de app. Upload de video anders even op onedrive of dropbox of iets dergelijks.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Anneketanneke, goedemiddag.

Welkom op de Samsung Community! 

Heb je de koelkast ook al eens volledig ontdooid? Maakt dit geen verschil dan kunnen we een serviceverzoek voor je indienen, stuur mij dan een privéberichtje met je persoonsgegevens, het serienummer van de koelkast en de datum van aankoop. Ons servicecentrum neemt vervolgens contact met je op voor het maken en indienen van een afspraak.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Anneketanneke
First Poster
Opties

Dag Martijn,

Bedankt. Volledig ontdooid heb ik nog niet gedaan, maar ben in ieder geval van plan om ze eerst leeg te maken voor ik dat doe... Ik heb al contact gehad met het servicecentrum en een prijsopgave gehad... Ga ze echter niet laten repareren, kost is te hoog wanneer ik het vergelijk met de aanschafprijs van een nieuwe. Ik ga er hoogstens zelf wat aan prullen. Bedankt in ieder geval voor de tips!

Groeten,

Ann

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Wat goed om te horen dat je de handdoek niet meteen in de ring gooit! Stuur mij anders een priveberichtje misschien heb ik dan nog wat leuks voor je 😉 

Groeten,

Martijn 

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes