Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Wasmachine WF70F5EBP4W EcoBubble

(Onderwerp aangemaakt op: 09-01-2021 01:28 PM)
878 Weergaven
Ariette04
Apprentice
Opties
Ik heb sinds gisteren als ik mijn was uit de machine haal dat mijn was dan steenkoud is. Of ik nu was op 40 graden of 60 graden. Ik dacht dat het verwarmingselement mss stuk kon zijn en heb gisteren dus even een lege machine gedraaid op 60 graden en toen aan het ruitje gevoeld en deze was gewoon warm. Nu had ik zojuist weer een koude was uit de machine na wassen op 40 graden en dus heb ik weer even een lege draai getest op 40 graden, maar ook nu voelt het ruitje weer gewoon warm aan. 

Ik vroeg me af of er nu toch iets aan de hand kan zijn. Bij mijn weten was de was altijd nog een btje warm als ik deze uit de machine haalde. 

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Ariette04,

Dit is per programma verschillend, naspoelen gebeurt altijd met koud water. Tijdens het wasprogramma is het water wel op de juiste temp.

Mocht je ondervinden dat de was niet goed schoon is bijvoorbeeld, laat het dan even weten. Voor nu niets om je zorgen over te maken 👍

rsz-846676

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
1 Antwoord
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Ariette04,

Dit is per programma verschillend, naspoelen gebeurt altijd met koud water. Tijdens het wasprogramma is het water wel op de juiste temp.

Mocht je ondervinden dat de was niet goed schoon is bijvoorbeeld, laat het dan even weten. Voor nu niets om je zorgen over te maken 👍

rsz-846676
0 Likes