op 07-12-2020 04:16 PM
Ik heb een Samsung sdc14709
en na een tijden gelopen te hebben. Stopt hij en branden de lampjes van de filters.
soms gaat hierbij ook een HE melding gepaard.
Resetten werkt soms en de stroom eraf ook heel soms. Alle filters zijn schoon. Condensorfilter ook helemaal schoon incl de bak waar hij in zit. Temperatuursensor in de filterbak is vervangen. Maar helaas zonder succes. Iemand een idee?
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 08-12-2020 04:18 PM
Hi @Dennis-86,
Welkom op de Samsung Community!
Als je alle filters hebt schoongemaakt en het komt na een reset nog voor, dan kan hier het beste een monteur naar komen kijken.
Houd er wel rekening mee dat er buiten de fabrieksgarantie kosten bij komen kijken. Je kunt daarom bij de verkoper aankloppen, aangezien daar je wettelijke garantie loopt.
Mocht je liever kijken naar een nieuwe Samsung droger tegen een gereduceerde prijs, dan kun je mij een privebericht sturen 👍
op 08-12-2020 04:18 PM
Hi @Dennis-86,
Welkom op de Samsung Community!
Als je alle filters hebt schoongemaakt en het komt na een reset nog voor, dan kan hier het beste een monteur naar komen kijken.
Houd er wel rekening mee dat er buiten de fabrieksgarantie kosten bij komen kijken. Je kunt daarom bij de verkoper aankloppen, aangezien daar je wettelijke garantie loopt.
Mocht je liever kijken naar een nieuwe Samsung droger tegen een gereduceerde prijs, dan kun je mij een privebericht sturen 👍