Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Wasmachine WW80T936ASH neemt geen wasverzachter en wasmiddel

(Onderwerp aangemaakt op: 02-12-2024 04:08 PM)
220 Weergaven
LeonS25
Explorer
Opties

Onze wasmachine WW80T936ASH is 3 jaar oud. Hij neemt geen wasmiddel en wasverzachter meer op uit de lade. Melding: 'Wasverzachter bijna op' terwijl er nog genoeg wasverzachter in zit.

Autodose staat aan. Ik heb alles al schoongemaakt met warm water en azijn en ook reset geprobeerd. Maar niets hielp. Aanmelden voor reparatie mislukt omdat het online formulier op de website van Samsung niets meer doet in de laatste stap (button 'volgende' doet niks). Bovendien vind ik dat een reparatie die me € 200,-- gaat kosten wel erg vervelend. Zeker omdat de machine pas 3 jaar oud is. Ik lees op dit forum dat problemen met de autodose een bekend probleem is; motortje moet dan vervangen worden dat zorgt dat wasmiddel en wasverzachter wordt opgenomen. 

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @LeonS25,

Bedankt voor jouw bericht en feedback. Ik zie dat ondertussen een reparatieverzoek is gemaakt gecreëerd. Ik hoop dat jouw wasmachine zo snel mogelijk wordt hersteld. Laat weten wanneer je meer informatie wenst.

Met groet,

Ajay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
2 Antwoorden
LeonS25
Explorer
Opties

Zojuist geprobeerd via Whatsapp probleem aan te melden. Na 2 berichten van de heldesk medewerkster geen antwoord meer. Ik vind dit heel slecht van een bedrijf als Samsung. 

0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @LeonS25,

Bedankt voor jouw bericht en feedback. Ik zie dat ondertussen een reparatieverzoek is gemaakt gecreëerd. Ik hoop dat jouw wasmachine zo snel mogelijk wordt hersteld. Laat weten wanneer je meer informatie wenst.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes