Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Droger DV90M8204AW - water uit klepje filter

(Onderwerp aangemaakt op: 23-12-2019 03:32 PM)
718 Weergaven
WietekeES
Student
Opties

Wij hebben onze droger DV90M8204AW nu zo'n 2,5 jaar.  De afgelopen maanden valt op dat er steeds meer water uit het klepje bij het filter (linksonder) komt. De droger vraagt vanaf het begin vaak om vervangen van filter (denk om de 2-3 droogbeurten), wat wij ook netjes doen. Daarnaast maken wij de droger ook regelmatig pluisvrij. De afgelopen maanden is het gedeelte waar het filter inzit steeds natter, en komt er bij het openmaken van het deurtje en uitnemen van het filter zelfs een stroompje water naar buiten. Het drogen lijkt ook steeds minder goed te gaan en langer te duren. Wie heeft een tip waaraan dit kan liggen? Veel dank alvast!

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
WietekeES
Student
Opties

Dank! Inmiddels opgelost: de ribben van de condensator bleken omgebogen te zijn door te enthousiast schoonmaken en dus dicht te zitten. We hebben ze weer terug gebogen. 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hey @WietekeES,

Hier zou echt een monteur naar moeten kijken. Je kunt mij een privébericht sturen met jouw adres- en contactgegevens. Ook heb ik het serienummer en de aankoopdatum nodig.

Ik raad je aan om telefonisch contact opnemen of via Messenger, aangezien ik zelf morgen en overmorgen vrij ben, kan ik hem niet voor die tijd inplannen.

rsz-846676
0 Likes
Oplossing
WietekeES
Student
Opties

Dank! Inmiddels opgelost: de ribben van de condensator bleken omgebogen te zijn door te enthousiast schoonmaken en dus dicht te zitten. We hebben ze weer terug gebogen.