Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Combi microgolfoven MC28H5015AW

(Onderwerp aangemaakt op: 04-11-2024 10:42 AM)
50 Weergaven
Members_0f5Mcv4
First Poster
Opties

de instelknoppen werken niet goed meer, moet meermaals duwen voor ze geactiveerd zijn, de combi is slechts 4 jaar oud, dat zou toch niet mogen, wie weet een oplossing ?

8 Antwoorden
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Standaard heb je 2 jaar garantie en binnen deze termijn worden technische defecten ook kosteloos hersteld. Jouw magnetron is helaas al wat ouder wat inhoudt dat een reparatie ook kosten met zich mee zal brengen. Via de website kan je de magnetron eventueel aanmelden voor een serviceverzoek.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Olekike
Apprentice
Opties

Beste, ik heb t zelfde probleem. Wat was voor u de oplossing?

mvg Hendrik 

0 Likes
Olekike
Apprentice
Opties

Beste Martijn, ik heb hetzelfde probleem met de toetsen.  
Aanmelding voor reparatie geeft €120 aan (onderzoeks) kosten. De magnetron nieuw kostte mij €139. 

Vraag:
1. Weet u wat t probleem met de toetsen is?

2. weet u geen goedkopere oplossing?

mvg Hendrik 

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Olekike ,

Bedankt voor jouw bericht. Martijn is niet meer werkzaam bij ons, ik help je wel graag verder.

Op een afstand kan ik niet zeggen welke onderdeel er precies defect is. Hoewel het te maken kan hebben met het bord onder de toetsen, kan ik dat niet zo zeggen nu met zekerheid. Soms kan zo'n issue worden opgelost om de stekker er voor minimaal 30 seconden eruit te halen. Een andere goedkopere oplossing heb ik momenteel niet voor je. Ik kan je wel voorzien van een link dat je toegang geeft tot onze kortingsportaal. Laat weten wanneer je hier interesse voor hebt.

Laat weten of het lukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
Olekike
Apprentice
Opties

Hallo Ajay,

fijn van u te horen.

Stekker eruit levert geen verandering op.

het is de stop knop die niet reageert of zelden. 
de rest doen t redelijk, die reageren al moet je vaak wel n meerdere keren drukken. Wat irritant is.

Ik zag dat er twee printplaten onder de knoppen zitten. Een printplaat met zekeringen en aansluitingen en n knoppenplaat.

Zou de knoppenplaat aan vervanging toe zijn? Of is t n ontwerp fout? Of beiden?

zie in bijlage n foto van die knoppen plaat.

zou vervanging van die knoppenplaat kunnen helpen? En wat kost zon plaatje?

De magnetron doet t voor de rest nog prima. Zou jammer zijn om n nieuwe magnetron te kopen, vanwege 1 niet werkende knop. 

de magnetron is van 30 mei 2017.

mvg Hendrik 

29449839-6C6D-4EB9-B518-15AA59C719FC.jpeg

7239DE38-E70E-4618-81D3-B50F34D8DC90.jpeg

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie en foto's  Olekike,

Ik kan dit niet met zekerheid zeggen. Ik zie daarbij ook dat het een model is oorspronkelijk uit 2014, er er staat in ons systeem dat we hier geen onderdelen meer van hebben. Ik zie verder dat de onderdelen niet meer beschikbaar zijn op onze officiële klanten kanaal. Dit houdt in dat wanneer je het zou aanmelden je het waarschijnlijk ongeprepareerd terug zou ontvangen. 

Ben je nog geïnteresseerd in de toegang naar onze kortingsportaal? Zo ja, dan regel ik dat voor je.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Oplossing
Olekike
Apprentice
Opties

hallo Ajay,

Op dit moment niet. De magnetron doet het verder nog goed. bedankt.

mvg, Hendrik

Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo Olekike,

Ik hoop dat je nog lang van jouw magnetron kan genieten!

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes