Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung combi magnetron

(Onderwerp aangemaakt op: 03-01-2024 01:57 PM)
322 Weergaven
IngeVH
Apprentice
Opties
Wij hebben sinds februari 2023 een nieuwe combi magnetron. Als ik hem gebruik om een kleine hoeveelheid op te warmen met microgolffunctie werkt hij prima maar van zodra ik een grotere hoeveelheid opwarm ruik ik na een 7 tal minuten een verbrande lucht. Nu had ik hem onlangs toch langer laten verwarmen en als ik hem opendeed kwam er echt verbrande lucht uit de oven. Ik heb de ovenfunctie nog nooit gebruikt omdat wij nog een aparte oven hebben die ik altijd gebruik. Heeft dit te maken met de koeling of te weinig ruimte achter de microgolfoven om te kunnen koelen?
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Je zou denken dat 4cm wel voldoende is maar wordt het ook echt warm daarachter? Is er wel voldoende luchtafvoer? Het zou ook wat stof kunnen zijn wat verbrand ruikt helaas is dat zo via een forum niet te zeggen. Je zou of zelf moeten kijken hoe of wat of de Klantenservice bellen en een monteur laten komen.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag @IngeVH ,

Als je een verbrande lucht ruikt dan is dat niet fijn. Is het apparaat goed schoon? Soms zijn er etensresten die verbrand kunnen ruiken. Heb je een foto van de ruimte erachter om aan te tonen hoeveel ruimte daar is?

IngeVH
Apprentice
Opties
Het apparaat is helemaal proper. Die verbrande lucht ruikt ook echt naar een toestel dat verbrandt en niet naar verbrand eten. Ik heb geen foto van de ruimte erachter want het is een inbouwapparaat en ik kan dat daar helaas zomaar niet uithalen. Mijn man heeft het eens nagemeten. Het toestel is volgens het boekje dat ik ervan heb 55 cm diep en de kast is 59 cm diep dus er zou 4 cm ruimte zijn achter het toestel.
0 Likes
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Je zou denken dat 4cm wel voldoende is maar wordt het ook echt warm daarachter? Is er wel voldoende luchtafvoer? Het zou ook wat stof kunnen zijn wat verbrand ruikt helaas is dat zo via een forum niet te zeggen. Je zou of zelf moeten kijken hoe of wat of de Klantenservice bellen en een monteur laten komen.

IngeVH
Apprentice
Opties
Oké,bedankt voor uw reactie! We gaan het nog eens beter proberen te bekijken langs boven of er idd voldoende verluchting is en anders laten we idd iemand langskomen.