Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Was/droog machine maakt piepend geluid

(Onderwerp aangemaakt op: 07-01-2024 02:43 PM)
582 Weergaven
Davide1738281
First Poster
Opties

Hallo allemaal 

Mijn wasmachine maakt een raar piepend geluid bij het droog programma. Ik heb een Eco bubble droog combinatie. Dit geluid komt alleen bij het drogen voor. Het komt niet door de trommel die stroef loopt want ook bij het niet draaien krijg ik dit geluid. Soms begint het piepend geluid langzaam waarna het steeds sneller gaat. Het droog programma werkt wel gewoon goed, maakt droog en heeft verder geen problemen. Soms centrifigureert de machine met het drogen waarna het geluid even weer stopt. Waar kan het vandaan komen en hoe los ik het op? Alle hulp wordt erg bedankt.

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor de informatie Davide1738281,

Ik kan nu niks zeggen over welke onderdelen daadwerkelijk moeten worden vervangen en beschikbaar zijn en ook niks over de kosten, want hier moet echt een monteur na kijken om een definitieve diagnose te maken.  Door gebruik te maken van de onderstaande link kan je een reparatieverzoek aanmaken.

https://bit.ly/3eckAdW

Met groet,

Ajay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
5 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Davide1738281 ,

Bedankt voor jouw bericht. Welk model wasmachine heb je en gebeurt dit sinds kort of a sinds aankoop? Wanneer dit sinds kort is kan dit eventueel een probleem zijn met de aandrijfriem.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Davide1738281
First Poster
Opties

Bedankt voor je reactie. Ik heb model: SAMSUNG EcoBubble 5000-serie WD80TA049BE. Deze heb ik in 03-2021 aangeschaft, dus al een tijd terug. Geluid komt alleen voor bij het drogen. Als het de aandrijflijn is, is dit goed te vervangen? 

0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor de informatie Davide1738281,

Ik kan nu niks zeggen over welke onderdelen daadwerkelijk moeten worden vervangen en beschikbaar zijn en ook niks over de kosten, want hier moet echt een monteur na kijken om een definitieve diagnose te maken.  Door gebruik te maken van de onderstaande link kan je een reparatieverzoek aanmaken.

https://bit.ly/3eckAdW

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
NB85
First Poster
Opties

Hi Davide, 
Hoe heb je dit opgelost? Ik heb hetzelfde probleem/geluid. 

Hoor graag, alvast bedankt.

0 Likes
Davide1738281
First Poster
Opties

1000027410.png

Hey. Helaas moet er een monteur langs komen. Mijne viel 4 maanden buiten garantie en het heeft me €150~ gekost. Je hebt een vervangend onderdeel nodig.

Mocht je zelf een beetje handig zijn dan kun je kijken of het goedkoper is om het onderdeel zelf te vervangen. Het gaat om een onderdeel dat je best gemakkelijk vervangt.

0 Likes