Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Playstation 5 naar Samsung The Frame

(Onderwerp aangemaakt op: 28-07-2022 03:03 PM)
3337 Weergaven
SvO
Explorer
Opties

Ik heb een PS5 aangesloten op de Samsung Frame 2021. Wanneer ik vervolgens Call of Duty opstart valt het hdmi signaal weg, na een minuut komt deze wel terug. Tevens flikkert het scherm in het spel regelmatig.

Iemand enig idee wat hier het probleem van kan zijn? Beide zijn tich relatief nieuwe apparaten.. 

Ik heb geen problemen wanneer ik gewoon in het playstation menu zit.

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
In de instellingen van de PS5 zelf van 120hz naar 60hz instellen. Werkt alles dan wel goed?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
SvO
Explorer
Opties
Heb 120Hz uitgezet nu en het probleem lijkt verholpen.

Dank voor de tips allen!

P.S. die 120Hz zouden deze wel werken op een betere HDMI kabel? Heb hier zelf totaal geen verstand van.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

9 Antwoorden
SvO
Explorer
Opties
Is inderdaad een disc versie. Zie geen schrikbarende krassen en heb hem wel eens schoongemaakt met een microvezeldoekje.

Dus vrees helaas van niet
0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag @SvO ,

Heb je al met een andere HDMI kabel getest?
Gebeurt dit alleen bij Call of Duty? Hoe staat je resolutie ingesteld?

signatureee
Groet, Dick

Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Staat de PS5 ingesteld om met 120Hz te gamen? Zo ja even omlaag doen naar een lagere instelling.
SvO
Explorer
Opties
Vervelende is dat zowel de resolutie als de uitvoer op 120Hz op automatisch staan. Dus ik kan niet zien welke hij nu tijdens het spel gebruikt.

In Call of Duty kan ik nergens een resolutie zien.

Conclusie uit bovenstaande lijkt in ieder geval dat spelresolutie te hoog staat voor de tv(of hdmi kabel?) en dat ik op 120Hz beter uit kan zetten?
0 Likes
SvO
Explorer
Opties
Staat op aan indien ondersteunt zie ik. Heb hem eens uitgezet maar beeld valt nog altijd direct weg als ik dit omzet.
0 Likes
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
In de instellingen van de PS5 zelf van 120hz naar 60hz instellen. Werkt alles dan wel goed?
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @SvO, goedemorgen.

Is het je met de tips van @Patrick en @Dick nog gelukt? Op welke HDMI-poort is de spelconsole aangesloten? En ervaar je dit ook met een nieuwe HDMI2.1 kabel? Wat is het typenummer van je TV en is deze ook bijgewerkt met de laatste software update?

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Oplossing
SvO
Explorer
Opties
Heb 120Hz uitgezet nu en het probleem lijkt verholpen.

Dank voor de tips allen!

P.S. die 120Hz zouden deze wel werken op een betere HDMI kabel? Heb hier zelf totaal geen verstand van.
MartijnK
MegaStar
Opties

Wanneer je TV ook een HDMI poort heeft welke HDMI 2.1 ondersteund zou je ook op 120 hz moeten kunnen spelen. Wat is het volledige modelnummer van jouw TV?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200