Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

sinds de laatste beveiligings update geen Wi-Fi verbinding meer

(Onderwerp aangemaakt op: 09-06-2024 12:05 PM)
164 Weergaven
bart1976
Apprentice
Opties

Sins de laatste beveiligings update (3 dagen geleden) maakt mijn zfold4 geen wifi  verbinding meer.

wanneer het toestel heropstart is er wel wifi maar zodra de telefoon effe niet gebruikt wordt schakel deze zich zelf uit en vind hij geen netwerk meer tot je de telefoon terug opstart..... voor een toestel van bijna 2000 euro erg triestig....

ik heb al van alles geprobeerd niets helpt hopelijk snel een nieuwe updat die dit recht zet .......

6 Antwoorden
ayrtonvh
Pathfinder
Opties
Beste,

Heb je al eens geprobeerd de netwerk instellingen eventueel proberen te resetten of dit kan helpen. Moest dit niet helpen kan je altijd een harde reset uitvoeren dat is geluid omlaag plus vergrendel knop ingedrukt houden tot toestel terug opstart. Of je kan in de members app een diagnose starten of er iets is met de wifi. En als dit niet helpt kan je altijd naar een samsung store gaan en kijken of de service dienst eens kan nakijken wat er mis is met je toestel of wat ze kunnen doen om je hiermee te helpen.

Fijne avond nog verder
0 Likes
doukali
Journeyman
Opties
Je bent niet de enige hoor kijk maar naar mijn topic heb identiek hetzelfde meegemaakt
bart1976
Apprentice
Opties

alles al geprobeerd zelfs terug zetten naar fabrieks instellingen ...... 

ayrtonvh
Pathfinder
Opties
Dan zou ik een fouten rapport doorsturen via de members app en hem toch zeker binnen doen bij en samsung repair center die kunnen meestal meer zien als wij
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @bart1976,

Bedankt voor jouw bericht. Heb je een foutrapport kunnen in dienen via de Members-app? Had je daarnaast ook het legen van de cache en resetten geprobeerd?

Met groet,

Ajay

Community Manager
Mamonitjee
Journeyman
Opties
Ja
0 Likes