Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Fold 3 na update werkt Wi-Fi antenne niet meer en nog meer zaken

(Onderwerp aangemaakt op: 08-06-2024 01:27 PM)
516 Weergaven
doukali
Journeyman
Opties
Na een update blokkeerde men gsm en ging vanzelf uit en vervolgens wou Wi-Fi antenne niet meer aan. Aangezien het nacht was zei ik dat ik de gsm gewoon ga uitschakelen en volgende dag terug zal aandoen met de hoop dat dit terug zou werken. Dag nadien deed ik hem aan en werkte alles even terug normaal.
Kort daarna deed men gsm hetzelfde als de dag voordien en sinds toen is men wifi niet meer actief werkt niet meer en ook nog belangrijk om bij te vermelden is dat sinds toen ook men batterij sneller op is. 

Heb deze binnengebracht en ze zeiden me dat de antenne dient veranderd te worden met als resultaat dat we het scherm gaan moeten vervangen (deze is nog perfect in orde en altijd met bescherming) dus een grap van €500 maar ze adviseerde mij omdat niet te doen om dat niet de moeite is en te duur is blabla.

Heb de gsm nog steeds ben verder gaan zoeken naar andere oplossingen zo ben ik te weten gekomen dat dit bij meerdere personen ook is gebeurd.

Ik dacht misschien een fout in de software dus heb de gsm terug upgedate met als resultaat dat de gsm meer en meer gebreken begint te vertonen:

• Geluid werkt niet als ik de gsm open plooi voor het grote scherm
  • Geluid is met harde gezoem
  • Systeem blokkeert constant (waardoor ik even zwart scherm krijg)
  • Functie automatisch draaien werkt niet meer
  • Fotoalbum dat ineens niet meer te zien zijn 
Dit is hetgene ik nog voorlopig heb ontdekt.

Heb vervolgens met Samsung gebeld om even men klacht te laten horen. Krijg ik vervolgens te horen dat ze niets kunnen betekenen voor me want de garantie is voorbij .

Heb me wel druk gemaakt want ik weet dat Apple deze techniek hanteert zodat je verplicht een nieuw toestel koopt of laat vervangen maar wist nooit dat Samsung ook deze techniek begint te hanteren en ben al jaren klant geweest van Samsung met trots zelfs maar nu gedaan.

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_ZfKDot4,

Bedankt voor jouw bericht en melding hierover. Wanneer voor jou ook de bovenste tips niet werken raden we dan ook aan om een foutrapport hierover in te dienen. Jouw situatie is dan ook bekend bij onze interne afdeling en ze kunnen dan de juiste advies hierover geven en.of e.v. kijken of hier een update voor mogelijk is. Laat weten of het lukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
7 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @doukali,

Bedankt voor jouw bericht en feedback. Ik ga je proberen verder te helpen. Had je ook al geprobeerd de cache te legen en/of een fabrieksreset?  Als dit niet het geval is, schakelt jouw toestel uit en houd je de knoppen Volume omhoog, Aan/uit en Home/Bixby ingedrukt totdat je het Android-logo ziet. Na een paar seconden wordt de Recoverymenu opgestart. Selecteer  'Wipe cache partition'' en daarna 'Reboot systeem now'. Laat ons weten of het gelukt is.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
doukali
Journeyman
Opties
Niets gebeurt nog steeds hetzelfde probleem
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie,

We raden dan aan om een foutrapport in te dienen via de Members-app. Open hierbij de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning. Scroll je dan iets naar beneden, dan zie je de optie staan om een Foutrapport in te dienen. Mijn collega's kunnen dit dan verder onderzoeken en nagaan of dit met een update vanuit ons kan worden verholpen. Laat weten of dit lukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Nellya51
First Poster
Opties
Ik heb ook problemen met wifi sinds mijn laatste update. Ik heb een galaxy a51. Werkte perfect, was heel tevreden over mijn toestel. Stelde update regelmatig uit omdat ik bij vorige updates bepaalde instellingen veranderden zoals mijn startscherm, thema, ringtone, en nog meer. Ik heb spijt dat ik die laatste update deed.
Na de update statte mijn toestel op in veiligheidsmodus, wat ik al niet normaal vond.
Na herhaaldelijk heropstarten en geforceerd opstarten ging mijn toestel uit de veiligheidsmodus. Maar...
Toestel herkent memory card niet meer, instellingen display ed. veranderden, alles terug naar standard.
Hier kon ik nog mee leven, kon terug gezet worden zoals het was.
Het ergste is dat ik geen verbinding meer kan maken met wifi netwerken. Deze worden gewoon niet meer gedetecteerd. Zelfs manueel toevoegen lukt niet. Wanneer ik wifi aanzet, zie je dat mijn gsm begint te scannen naar netwerken, maar dit stopt al na enkele seconden.
Ook qr code van wifinetwerk scannen helpt niet om met dat netwerk te verbinden. Ik resetten de netwerkinstellingen. Hielp niet.
Ik hoop een oplossing te vinden en baal heel hard dat ik de update deed!
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw bericht @Nellya51,

Heb je geprobeerd het cachegeheugen te verwijderen via het Recoverymenu? Als dit niet het geval is, schakelt jouw toestel uit en verbindt het aan de opladen. Houd vervolgens de knoppen Volume omhoog, Aan/uit en Home/Bixby ingedrukt totdat je het Android-logo ziet. Na een paar seconden wordt de Recoverymenu opgestart. Selecteer  'Wipe cache partition'' en daarna 'Reboot systeem now'. Laat ons weten of het gelukt is.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Members_ZfKDot4
First Poster
Opties
  • Hallo Ajax,
  • ook ik heb sinds deze week een update gehad en exact hetzelfde probleem op mijn Fold 3
  • Het moet toch niet kunnen dat als Samsung een updating verzorgd dat er mankementen gaan ontstaan waar klanten de dupe van worden?
0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_ZfKDot4,

Bedankt voor jouw bericht en melding hierover. Wanneer voor jou ook de bovenste tips niet werken raden we dan ook aan om een foutrapport hierover in te dienen. Jouw situatie is dan ook bekend bij onze interne afdeling en ze kunnen dan de juiste advies hierover geven en.of e.v. kijken of hier een update voor mogelijk is. Laat weten of het lukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes