Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Geen wifi of mobiele data

(Onderwerp aangemaakt op: 29-06-2024 10:43 PM)
156 Weergaven
Members_FGOu83R
First Poster
Opties

Beste,

Sinds een week ongeveer, kan ik met mijn Fold 4 geen verbinding meer maken met wifi. Sterker nog, mijn telefoon kan niet eens wifi netwerken meer zien. Sinds vandaag kan ik ook geen gebruik meer maken van mobiele data. Ik heb nu mijn SIM-kaart in een hele oude Galaxy S7 gezet. Hier doet mijn data het wel. Ik lees dat meerderen last hebben van geen wifi. Helaas zal een software update dit niet kunnen verhelpen omdat ik daar, je raad het al, wifi of data voor nodig heb. Kan ik zelf oplossen? Of moet ik echt mijn telefoon opsturen? 

Ik heb het resetten van wifi en mobiele netwerken al geprobeerd. Ook opnieuw opstarten, SIM-kaart er opnieuw indoen. Wel ben ik bang voor een hard reset, omdat ik dan wellicht nog steeds geen wifi heb.

groetjes.

0 Likes
1 Antwoord
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_FGOu83R,

Bedankt voor jouw bericht. Heb je geprobeerd het cachegeheugen te verwijderen via het Recoverymenu? Als dit niet het geval is, schakelt jouw toestel uit en verbindt het aan de oplader. Houd vervolgens de knoppen Volume omhoog, Aan/uit en Home/Bixby ingedrukt (als die knop er is) totdat je het Android-logo ziet. Na een paar seconden wordt de Recoverymenu opgestart. Selecteer  'Wipe cache partition'' en daarna 'Reboot systeem now'. 

Wanneer dit niet is gelukt raden we dan een fabrieksherstel aan. Zie onderstaande link voor de instructies.

https://bit.ly/49QovqC

Laat weten of het lukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes