Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Screenprotector Galaxy Z-Flip laat los

(Onderwerp aangemaakt op: 20-05-2022 02:43 PM)
13429 Weergaven
Lafertin
Navigator
Opties

Hi,

Ik heb flip 3 en nu laat in de vouw de screenprotector los.

Nu kan ik nergens een winkel vinden die dit kan fixen.

Ik vind niks op de Samsung website. Alleen omdat ik niet mag verwijderen zit dit in de garantie ? 

0 Likes
Spring naar oplossing
69 Antwoorden
DannyL1
First Poster
Opties

Nou dat valt wel mee! afgelopen zaterdag een afspraak gemaakt bij het service centrum in Rotterdam en daar stond ik op de afgesproken tijd voor een gesloten deur. Gebeld met Samsung en veel meer las "ze zouden er gewoon moeten zijn" kwam daar niet uit. Na een 3 kwartier onverichte zaken naar huis gegaan en tot op heden nog niets  van Samsung gehoord, je zou verwachten dat als Samsung zijn afspraken niet nakomt er even gebeld wordt om op zijn minst excuses aan te bieden of als dat te veel gevraagd is een nieuwe afspraak in te plannen. 

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @DannyL1, goedemiddag. 

Goed dat je ons een berichtje stuurt. Wanneer je het toestel hebt aangemeld voor een reparatie zal deze eerst onderzocht worden en aan de hand hiervan zal bepaald kunnen worden of dit wel of niet binnen de garantievoorwaarden valt. Wanneer er  tijdens het onderzoek een andere fysieke schade wordt geconstateerd komt de fabrieksgarantie inderdaad te vervallen. Nadat het toestel is hersteld in ons service centrum kan je wel gebruik maken van het restant van de fabrieksgarantie!

Hoe laat stond je voor de deur? Volgens onze informatie is het Service Punt geopend op zaterdag van 10:00-18:00. Wij betreuren het dan ook dat je voor gesloten deur hebt gestaan. Onze excuses hiervoor.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
DannyL1
First Poster
Opties

Ik was er 10 over 10 en had 10:20 een afspraak, tegen 11 uur ben ik weer onverichte zaken naar huis gegaan. 

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @DannyL1, goedemorgen.

Dat is natuurlijk niet de normale gang van zaken en kan me ook goed voorstellen dat je hiervan baalt! Wij hebben helaas niet de mogelijkheid om een afspraak te maken voor je. Heb je inmiddels wel een nieuw serviceverzoek ingepland? 

Groeten,

Martijn

0 Likes
Arjay1
First Poster
Opties

Wat een schande!!! ik heb het zelfde probleem binnen een jaar, dit zouden jullie kosteloos moeten vervangen en eigenlijk nog een schadevergoeding ook. Dit heeft natuurlijk niks te maken met wat schade aan de buitenkant. mensen betalen meer dan duizend euro voor een toestel en dan verschuilen achter het feit dat het oordeel van het service centrum leidend is.... daar communiceren jullie toch mee of wat!? Is toch ook samsung? Ik kan hier echt woest om worden en dit zal dan ook heel wat slechte recencies op gaan leveren voor samsung en samsung uiteindelijk meer gaan kosten dan de reparatie van de toestellen, vriendelijke groet

0 Likes
stevenen
First Poster
Opties
Moet het wel binnen de 90 dagen zijn anders kost gewoon knaken de service is niet meer wat geweest is de flip is eigenlijk een knaken telefoon
0 Likes
Marina40
Student
Opties

Als je de Flip 3 RECHT dichtklapt zijn de bubbels zo weer weg, onbewust doe je dit met teveel druk naar links of rechts en dan heb je weer bubbels, en maar wrijven met die vinger ha ,gewoon paar keer recht naar beneden en tis weg

Marina40
Student
Opties

Paar keer recht sluiten, maar recht dus midden boven vastpakken en dan dicht doen

0 Likes
chrissie1978
First Poster
Opties
En als je hem er nou aflaat kan dat kwaad dan en ben je dan nog verzekerd want bij mijn eerste flip heb ik dat ook gedaan en nooit problemen ermee gehad
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Wij raden met klem af om de screenprotector te verwijderen, je kan deze het beste laten vervangen via één van onze servicepunten. 

Groeten,

Martijn

0 Likes