op 11-03-2022 05:07 PM - laatst bewerkt op 14-03-2022 02:26 PM door MartijnK
Ik ben helemaal klaar met Samsung en het constant van het kastje naar de muur gestuurd worden met de Flip Z phone. Binnen 6 maanden is de display al 2 x kapot gegaan en bij de klantenservice kom je geen stap verder. Ongelooflijk hoe slecht de klantenservice is geregeld bij zo'n groot bedrijf als Samsung. Ik wil deze telefoon niet meer. Het is een slecht product. Het beeldscherm gaat steeds stuk. Ik wil de nu net weer volledig gerepareerde telefoon omruilen voor een simpel model maar Samsung is nergens toe te bewegen en je kunt ook niemand spreken die beslissingsbevoegd is. Ik wil graag serieus genomen worden als klant en hoop dat er hier ergens een medewerker meeleest die mij wil helpen en contact met mij op kan nemen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 11-02-2023 01:33 PM
op 14-02-2023 10:22 AM
Via onze website kan je het toestel aanmelden voor een reparatie. Je kan hierbij kiezen uit het langsbrengen van je telefoon bij één van de service punten of het aanmelden van je telefoon voor de ophaalservice. Kijk hier voor meer informatie:
• Samsung Service Punten: https://bit.ly/2CKz9mr
• Samsung Ophaal Service: https://bit.ly/3eckAdW
op 15-02-2023 12:36 AM
op 15-02-2023 09:21 AM
Wij zullen ook zeker de wet niet aan de kant schuiven! En wij doen ook ons uiterste best om iedereen ook zo goed mogelijk te helpen 💙
Met de Flip3 heb je een heel erg goed en mooi toestel in handen met ook een hoop mogelijkheden. Je hebt standaard 2 jaar fabrieksgarantie vanaf het moment van aankoop. Daarnaast heb je naast de fabrieksgarantie van 2 jaar ook recht op een wettelijke garantie en om hier aanspraak op te maken kan je in gesprek gaan met je verkoper. Wil je meer weten over de wettelijke garantie, kijk dan hier: https://bit.ly/2cewohi
Groeten,
Martijn
Groeten,
Martijn
op 10-05-2023 04:14 PM
Toevallig vandaag een telefoontje van samsung gehad, wat betreft mijn slechte ervaring met dynafix en de garantie.
Mijn scherm liet spontaan een witte streep zien op het scherm deze flip lag op tafel en defect kwam na oppakken en openen. Dynafix zegt keihard is gevallen gestoten of bekneld geweest?? Dus geen garantie en alles word standaard vervangen! Reparatie van over de 400€ dankjewel samsung om de klant voor leugenaar uit te maken!
Laat eerst die monteur maar eens een foto maken van het echte defect ipv nauwelijks zichtbare gebruikerssporen. Klacht word nog intern behandeld ,maar zie de bui al hangen.
op 10-05-2023 05:07 PM
Hi @Members_7c2Mf0m, goedemiddag.
Het is natuurlijk niet fijn wanneer je telefoon het niet meer goed doet! Wanneer je je telefoon hebt aangemeld voor een reparatie, wordt deze in het servicecentrum verder onderzocht en aan de hand hiervan wordt bepaald of dit wel of niet binnen de garantievoorwaarden hersteld kan worden. Wat is het reparatienummer? Dan zoek ik je gegevens erbij en kijk ik met je mee.
Groeten,
Martijn
op 25-06-2023 02:10 PM
ja je bent niet de enigste hoor ik heb het ook elke x na 3 maanden scherm weer kapot ik had 2 van zulke telefoons 3 en 4 flip de eerste heb ik na de 2 de reparatie gebroken in de Samsung store ikmoest gewoon zelf reparatie gaan betalen en ind van kastje naar de muur gestuurd worden verschrikkelijk wat een klote service eigenlijk zou dit product uit de markt genomen moeten worden nu zijn de mensen die ze aanschaffen de dupe mijn 2de telefoon heeft het zelfde mankement en ik ken mensen die hebben het zelfde probleem tis gewoon een super slecht product en er word super slecht mee omgegaan probleem word bij de klant gelegd door dese geen sevice nooit meer een product van samsung
op 25-06-2023 02:12 PM
ja gewoon nooit meer iets van samsu g kopen geen tv niks dan hadden ze maar de hand in eigen boezem moeten steken
op 25-06-2023 02:14 PM
martijn hou op met die onzin tis gewoon een klote product als jullie echt een goed bedrijf waren namen jullie de producten terug en stopten jullie met de verkoop van deze rommel maar in tegendeel jullie blijven mensen oplichten en benadelen
op 25-06-2023 02:16 PM
jamartijn nogmaals hou op met die onzin het ziet er mooi uit maar is een slecht product ben elke keer mijn tel kwijt voor reparatie om de 3 maanden plus ik moet er een telefoon bij kopen om elke keer heel min telefoon over te zetten voor jullie hem repareren het is belachelijk en schandalig