op 31-08-2023 12:58 PM
Het scherm van de flip 4 laat los. Er komt.lucht tussen. Het toestel is 8 maanden oud. Wat kan ik hieraan doen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 31-08-2023 01:21 PM
Dat het scherm los laat lijkt me sterk. waarschijnlijk gaat het om de screenprotector. Deze kun je bij een service store laten vervangen. als je dit nog niet eerder hebt laten doen doen ze het waarschijnlijk gratis.
op 31-08-2023 01:11 PM
Goh, wat akelig, Ik had het bij een flip 3, ik dacht dat het wel opgelost zou zijn bij een nieuwere versie, bij mij viel het onder garantie, ik neem aan bij jou dan ook toch?
Volgens mij kun je je reparatie aanmelden in je samsung account.
op 31-08-2023 01:21 PM
Dat het scherm los laat lijkt me sterk. waarschijnlijk gaat het om de screenprotector. Deze kun je bij een service store laten vervangen. als je dit nog niet eerder hebt laten doen doen ze het waarschijnlijk gratis.
op 20-10-2023 09:31 AM
Hi @sajen1, goedemorgen.
Het is natuurlijk niet fijn wanneer je Watch het niet meer goed doet en de reparatie niet onder garantie valt. Wat is het reparatienummer van jouw telefoon? Dan zoek ik je gegevens erbij en kijk ik met je mee.
Groeten,
Martijn
op 20-10-2023 10:01 AM
Hi @sajen1, goedemorgen.
Dankjewel voor je snelle reactie. Als ik je gegevens erbij pak zie ik staan dat er inderdaad een prijsopgave is verstuurd. In het servicecentrum is jouw telefoon onderzocht en hierbij is Stoot/val/druk schade geconstateerd op het scharnier en hierdoor valt de reparatie buiten de garantie.
Mijn excuses voor het ongemak!
Groeten,
Martijn
op 20-10-2023 10:14 AM
op 20-10-2023 10:31 AM
Nee hoor, hier zijn ook foto's van gemaakt. Via de prijsopgave kan je er ook voor kiezen om het toestel on gerepareerd retour te laten komen. De scharnieren werken zonder schade verder perfect 😉 Wellicht dat je met de verkoper hier over in gesprek kan gaan om te kijken of er nog andere mogelijkheden zijn.
Groeten,
Martijn
op 07-11-2023 08:47 AM
op 07-11-2023 12:46 PM
Hi @gerarddina, goedemiddag.
Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt. Dit is natuurlijk niet fijn! Via onze website kan je jouw telefoon aanmelden voor een serviceverzoek en in het servicecentrum zal beoordeeld worden of dit ook onder garantie valt.
Je kan dan kiezen voor de ophaalservice of een bezoek aan één van onze service punten, in het service centrum wordt jouw telefoon dan verder onderzocht.
Kijk hier voor meer informatie:
• Service Punten: https://bit.ly/2CKz9mr
• Ophaalservice: https://bit.ly/3eckAdW
Groeten,
Martijn
op 27-03-2024 10:45 PM