Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung Z Flip 4 met groene strepen en zwart van kleur bij scharnier.

(Onderwerp aangemaakt op: 22-12-2023 11:01 AM)
554 Weergaven
Bobfaber
First Poster
Opties
Mijn mooie Z flip 4 kreeg luchtbellen onder protectscherm, niet veel later groene strepen en zwarte bellen bij het scharnierpunt.
Deze telefoon is niet gevallen, heeft een beschermhoes en wordt weinig gebruikt. 
Hebben de telefoon naar reparatie centrum van KPN gestuurd en wat schept mijn verbazing!!!
Er wordt keihard geconcludeerd dat wij de telefoon hebben laten vallen en dat hierdoor de printplaat is beschadigd bij het scharnierpunt.
Kosten €400 + € 42 nakijken kosten. 
Ongelovelijk voor woorden!. Verder zoeken op internett laat zien dat deze telefoon wereldwijd problemen heeft met het oladscherm waarmee er wordt gezegd dat dit niet onder de garantie valt. Heeft iemand nog tips?? 
Laat het hier zeker niet bij zitten, desnoods een advocaat in de armen nemen.

Gr, Bob
0 Likes
5 Antwoorden
Sylleke
Pioneer
Opties
Aanvechten!
0 Likes
Michelletjuh
First Poster
Opties

Hier exact hetzelfde probleem! Mijn Flip 4 vertoont sinds een paar dagen spontaan een felle, verticale roze streep in beeld. Bij het Samsung reparatie center geweest en die vertellen mij dat dit niet onder garantie valt, omdat ik de telefoon heb laten vallen?! Belachelijk!

Dit is overduidelijk een hardware defect. Overigens heeft Samsung in april dit jaar het scherm vervangen (schade door mijn eigen fout) en nu vertoont hij dit defect?

Zijn er meer gebruikers met dit probleem? Het lijkt eenzelfde probleem te zijn als Samsung eerder met de S20 serie had en hier werd het wel erkend als een garantie geval

0 Likes
Svdbbx
Moderator
Moderator
Opties

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt. Wanneer er een fysieke schade wordt geconstateerd is de kans erg groot dat een reparatie niet onder garantie zal vallen. De bevindingen van onze monteurs zijn hier leidend in. Wanneer je het toestel bij ons laat maken is deze na de reparatie ook weer conform de fabrieksspecificaties. Wij doen ook geen deel reparaties en zullen het toestel volledig herstellen!

Kijk hier voor meer informatie:
• Service Punten: https://bit.ly/2CKz9mr

• Ophaalservice: https://bit.ly/3eckAdW

Groeten,

Sylvia

rsz-846676
Geuzn
First Poster
Opties
Ik heb hetzelfde gehad toen ik mijn telefoon nog geen jaar in gebruik gehad. In de winkel werd mij verteld dat het vaak niet vergoed werd. Uiteindelijk is dit wel gebeurd, waar ik erg blij mee was. Alleen in nog geen twee weken viel mijn telefoon plots uit bij het dichtklappen en de volgende dag liep de batterij in slechts 3 minuten van 98% naar 0%.
Voor mij nooit geen flip meer.
0 Likes
tenggara
Journeyman
Opties
Ik heb dit probleem met de flip 5, sinds vandaag groene streep verticaal in beeld. Iemand hier ook last van?
0 Likes