Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung Fold 4 voor de 2e stuk binnen 28 maanden

(Onderwerp aangemaakt op: 27-01-2025 10:25 AM)
285 Weergaven
Members_SoLcANc
First Poster
Opties

Beste Leden, 

Ik ben benieuwd naar jullie mening over het volgende: 

Mijn samsung fold 4 van nu iets meer dan 2 jaar oud heeft helaas opnieuw de geest gegeven. 

Na ongeveer 20 maanden gebruik ging hij niet helemaal meer 180 graden open. Bij de Samsung store in Leidschendam heb ik super service gekregen en hebben ze het probleem verholpen, nieuwe accu's erin gezet, binne scherm vervangen en het frame vervangen. 

Helaas is nu 8 maanden later het binnen scherm volledig doormiddel en ontstaan er bubbels. De telefoon is nu 2 jaar en 4 maanden oud. 

Ik heb gebeld met Samsung zelf maar het is heel simpel.. de 2 jaar garantie is voorbij. Het scherm repareren begint bij 600 euro +. 

Momenteel zit is erg te dubben wat ik het beste kan doen, een 2e hands koop je inmiddels voor 450 euro of toch maar laten repareren omdat ik de vorige keer zulke mega service kreeg.

Ik ben benieuwd of jullie nog suggesties op tips hebben. Ik zit bijna te overwegen het vervangen eventueel zelf te proberen. 

Groet Sil 

0 Likes
1 Antwoord
BeetjeMatig
Journeyman
Opties
Helaas is dit een kinderziekte van die vouwtelefoons. Je bent niet de enige met dit probleem en er is een reden waarom de 2e hands markt er vol mee staat. Het is een leuke gimmick maar een telefoon kopen met die specs en een losse tablet is vaak nog goedkoper.

Lost je probleem niet op maar ik zou als ik jou was mijn vertrouwen er niet nog meer in stoppen.