op 08-09-2023 01:06 PM - laatst bewerkt op 11-09-2023 11:31 AM door MartijnK
Op 3-1-2023 heeft mijn vriendin een Z fold 4 512GB gekocht.
Hij is ooit een keer gevallen waardoor er een erg klein deukje in de hoek zit. Dit gebeurde al in de eerste maand.
De telefoon heeft het daarna maanden lang prima gedaan. In augustus werkte het scharnierpunt soms niet lekker en valt het bovenste deel van het scherm uit. Als ik hem maar half open heb ik gewoon beeld. Er zit dus geen barst in het scherm maar waarschijnlijk een scheurtje in de flexkabel die dat display met de print moet verbinden. Dit probleem hadden klap telefoons vroeger erg vaak. Blijkbaar heeft Samsung daar niets van geleerd en is dat probleem er nu nog steeds. Erg vervelend dus maar opsturen om onder garantie te laten repareren.
Tot mijn verbazing wijzen ze de garantieclaim nu af ivm dat kleine deukje onderaan. Schandalig. Dat staat er totaal los van. Het scherm is niet gebroken. De flex is door het open en dicht klappen gewoon gescheurd.
Met dynafix valt niet te praten. Wat kan samsung doen?
iRMABELP18191294
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 15-01-2024 08:42 PM
Martijn jullie (Samsung) leveren gewoon waardeloze service. Om de vergelijking met een auto te maken. Jullie willen een auto die niet wil starten niet repareren omdat er een kras om de achterklep zit.
mooie service.
op 15-01-2024 08:49 PM
Het systeem van al die flips is zwaar belabberd. Dat gaf vroeger toen er veel klap telefoons waren al problemen en blijkbaar kan Samsung dat in een telefoon van meer dan 1000 euro nog steeds niet fatsoenlijk maken. Op zich nog niet erg maar om je dan te verschuilen achter een deukje. Losers
op 15-01-2024 08:50 PM
Dus elke Samsung die 1 keer gevallen is heeft geen garantie meer. Aparte manier van doen. Heeft elke auto met een deukje ook geen garantie meer?
op 15-01-2024 08:51 PM
Ze gaan zich hoe dan ook achter het deukje blijven verschuilen. Ze zijn te laf om toe te geven dat er wel eens problemen met het scharnier zijn.
op 15-01-2024 08:52 PM
Heel internet staat vol met toestellen met dit soort problemen. 1 deukje en ze doen niks meer. Ze tonen ook niet aan dat er een verband is tussen het deukje en de problemen je kan gewoon naar de maan met je dure toestel.
op 16-01-2024 02:43 PM
Ik werk niet voor of bij Samsung.
Mijn oude Fold 2 (verkocht na 2 jaar) werkt nog steeds, mijn Fold 4 (verkocht na 1 jaar) werkt ook nog steeds! En mijn Fold 5 tot nu ook nog prima. Dus er zullen vast toestellen zijn die kapot gaan, maar die ervaring heb ik tot nu toe nog niet gehad. Mijn vrouw heeft de Flip 5 ook mooi ding en nog geen enkele problemen mee.
02-03-2024 05:50 PM - bewerkt 02-03-2024 05:53 PM
Ik heb zelf een galaxy fold 4 nog nooit gevallen netjes in een beschermhoes. Na 11 maanden begind het scherm te scheuren precies op het scharnierpunt. Heb hierover contact gehad met de klantenservice. Deze beschuldigd mij er van onvoorzichtig te zijn geweest en dat het ten allen tijden onder gebruikersschade valt en dat dit niet vergoed zal worden. Echter heb ik hier gvd €1800 voor betaald en dan word je zo behandeld door samsung. Heb hier geen woorden voor. Ik ga dit dan ook uitzoeken door mn rechtsbijstand in te schakelen.
op 03-03-2024 01:46 PM
Ja verschrikkelijke service levert Samsung. Gammel product verkopen en niet thuis geven bij problemen.
op 03-03-2024 01:48 PM
Gelukkig verkopen deze modellen slecht en verkoopt Samsung steeds minder. Scheelt een hoop ongelukkige mensen.
op 03-03-2024 02:14 PM
samsung moet deze oplossen als ze zo door gaan missen ze veel klanten zo als ons
ik gebruik al jaren samsung en altijd te vrede mee nu door z fold 4 twijfel ik aan de Samsung