Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Opgelicht bij aankoop via Marktplaats

(Onderwerp aangemaakt op: 25-10-2023 06:16 PM)
702 Weergaven
Sonnetje
Student
Opties
Wij zijn oplicht door een telefoon te kopen via markplaats. Thuis geweest bij de verkopen en zelf de bon meegekregen.
Samsung heeft de telefoon op afstand geblokkeerd omdat de eigenaar niet aan de koop/ inruil voorwaarden heeft voldaan.
Samsung Electronic Benelux bv is de betreffende afdeling die deze zaken behandeld. Zolang de eigenaar die hem heeft gekocht niet reageerde. Doet Samsung helemaal niets .
Maar ook niet voor de klant die opgelicht is.
Je word van kasje naar de muur gestuurd ook op de Watsapp. Na 5 x bellen krijg je elke keer een ander antwoord .Er zitten daar medewerkers die zelf niet weten waar ze het over hebben. Dan zeggen ze het komt goed en dan weer krijg je een stom antwoord.
ik heb er geen goed woord over deze afdeling.

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Ik denk dat je toch je frustraties moet richten op degene die je heeft opgelicht.

Helaas zijn er wel meer mensen op marktplaats die op deze manier goedkoop een telefoon met inruil bestellen.. en dan het toestel voor de volle prijs op marktplaats verkopen. Echt belachelijk als je erover nadenkt. Maar helaas sommige mensen maken hier winst mee en als je slachtoffer bent hiervan moet je aangifte doen bij de politie.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedeavond,

Helaas kan Samsung niks voor je doen in deze situatie. Je kunt het beste aangifte doen voor oplichting. Ik wou dat ik een blijer antwoord kon posten😔
Sonnetje
Student
Opties
Vind het heel jammer van Samsung,dat ze niet een half uur de blokkade eraf haal zodat ik de foon naar fabriek instelling kan doen
0 Likes
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Ik denk dat je toch je frustraties moet richten op degene die je heeft opgelicht.

Helaas zijn er wel meer mensen op marktplaats die op deze manier goedkoop een telefoon met inruil bestellen.. en dan het toestel voor de volle prijs op marktplaats verkopen. Echt belachelijk als je erover nadenkt. Maar helaas sommige mensen maken hier winst mee en als je slachtoffer bent hiervan moet je aangifte doen bij de politie.
Mikeyyyy
Pathfinder
Opties
Dat is niet het probleem van Samsung, maar de verkoper, u kunt misbruik melden via de marktplaats app, fijne dag nog verder!
0 Likes