Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Levering Galaxy Z Fold 4

(Onderwerp aangemaakt op: 29-08-2022 10:39 AM)
1186 Weergaven
jornbijen
Explorer
Opties

Hoi!

Op 18 augustus heb een ik Galaxy Z Fold 4 besteld. (order NL220818-27529533)

Er staat bij 'Wordt verstuurd: August 27, 2022', maar ik heb geen T&T gekregen.

Via de Samsung WhatsApp wordt me gezegd: we weten niks, totdat je een T&T ontvangt.

Wanneer kan ik mijn telefoon verwachten? Het zou fijn zijn om een eerlijke en duidelijke levertijd te krijgen. Ook omdat ik dan rekening kan houden met welke dag ik thuis moet zijn.

0 Likes
Spring naar oplossing
31 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @lil_nugget, goedemiddag.

Als ik je gegevens erbij pak zie ik staan dat de status van je bestelling is gewijzigd en verwacht dat je vandaag of morgen bericht krijgt met een T&T om de zending te volgen. 

Wij wensen je dan ook veel gebruiksplezier toe met jouw nieuwe aanwinst!

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
TugiKo
Explorer
Opties

Hoi,

Ik heb op 10 augustus een pre order geplaatst. (NL220810-26209906)

Ik heb zelf niet kunnen aangeven wanneer ik mijn order bezorgd will hebben.

De bestelling geeft aan dat ik mijn order op 25 augustus bezorgd krijg.

Ik heb alleen nog helemaal geen bericht ontvangen over Samsung Care of een Verzendbevestiging. Ik vindt dit raar. Ik hoor dat er veel mensen zijn die veel later een bestelling hebben geplaatst en hun toestel al hebben ontvangen. Kan iemand mij vertellen waarom ik relatief gezien een later bezorgtijd heb en nog geen Verzendbevestiging heb ontvangen?

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @TugiKo, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! En wat gaaf om te lezen dat je voor de Fold 4 hebt gekozen 💙 Als ik je gegevens erbij pak zie ik staan dat wij de uitvoering en kleur welke jij hebt besteld momenteel niet voorradig hebben. Wij verwachten in week 35 134 stuks van deze uitvoering en kleur te ontvangen, zodra dit bij ons is verwerkt zullen de openstaande bestellingen ook zo snel mogelijk klaar worden gemaakt voor verzending. Uiteraard sturen we je dan ook een berichtje met een T&T om de zending te kunnen volgen.

Mijn excuses voor de vertraging en het ongemak!

Groeten,

Martijn

TugiKo
Explorer
Opties
Dank voor je reactie. Ik hoor helaas tegenstrijdige dingen. Ik dacht dat jullie deze week al een levering kregen van deze uitvoering en kleur. Ik ken mensen die veel later hun order hebben geplaatst en al wel gelijk hun bestelling (zelfde model en kleur) hebben ontvangen.

Weet jij hoet het zit met het gebruik van een VIP code bij annulering van de order? Ik wil een ander kleur toestel halen. Maar ben bang dat ik geen aanspraak meer kan maken op de VIP korting. Houd Samsung rekening met het wel of niet genieten van korting? Als ik mijn order annuleer heb ik namelijk niet genoten van mijn korting. Kan ik dan een nieuwe VIP kortingscode krijgen waarmee ik alsnog gebruik kan maken van VIP korting?
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Ik kan me voorstellen dat het niet leuk is wanneer je tegenstrijdige informatie krijgt, het bericht wat ik met je heb gedeeld is de meest recente informatie die wij toto onze beschikking hebben. Zowel deze week als volgende week krijgen wij van deze uitvoering geen voorraad. Wanneer je de bestelling annuleert komt de VIP code ook te vervallen, deze is namelijk geactiveerd bij het plaatsen van de bestelling en kunnen wij ook niet opnieuw aanvragen. 

De keuze ligt natuurlijk bij jou maar je kan het beste wachten op je bestelling, omzetten naar een andere kleur is ook wat wij niet kunnen doorvoeren in ons systeem.

Groeten,

Martijn

0 Likes
TugiKo
Explorer
Opties
Dus het word toch niet geleverd in week 35? Je gaf eerder aan dat de toestellen in week 35 binnenkomen? Week 35 is toch volgende week?

Betekent dit dat de toestellen pas in week 36 binnenkomen?
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Sorry voor het misverstand, ik haal de weeknummers een beetje door elkaar. In week 34 verwachten wij 316 stuks te ontvangen en in week 35 verwachten wij er 134 te krijgen. Zodra de voorraad bij ons is verwerkt worden de openstaande bestellingen ook zo snel mogelijk verwerkt. Wij zitten nu in week 34, de kans is dan ook bijzonder groot dat jouw levering eind deze week de deur bij ons uitgaat 😉

Sorry voor het misverstand en de verwarring!

Groeten,

Martijn

KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Goedemorgen @jornbijen,

Welk model heb je besteld? Als je de exclusieve kleur Burgundy Red hebt besteld, dan kan het kloppen. Deze exclusieve kleur wordt alleen op bestelling geproduceerd, waardoor de levertijd 3-5 weken is. Ik kan bevestigen dat er in je account dan inderdaad de volgende dag komt te staan (in mijn geval toevallig ook 27 augustus), maar de indicatie van 3-5 weken die je bij het bestellen kreeg is juist.

Heb je een andere kleur besteld, dan moet er even iemand met ons meekijken die de details van je order erbij kan pakken. Laat je dat dan even weten?

kevin-sig
jornbijen
Explorer
Opties

Hoi Kevin,

Het gaat om Gray-Green / 256 GB. Modelnummer SM-F936BZABEUB

Mijn ordernummer is NL220818-27529533

0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Dank voor je terugkoppeling, ik ga het voor je navragen!

kevin-sig