Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Google Wallet Z Flip 5 - Contactloos betalen cover scherm

(Onderwerp aangemaakt op: 26-08-2023 11:38 PM)
1241 Weergaven
chrys_
First Poster
Opties
Iemand die weet of er support komt voor Google Wallet voor op het coverscherm. Als in de applicatie zelf? 

Via Good Lock, Multistar / Labs kan je wel zorgen dat je contactloos kan betalen zonder de telefoon te openen, al zegt de pop-up melding dat je de telefoon moet opendoen. Is het ook mogelijk om net als Samsung Pay toegang te krijgen tot je passen in je Wallet op het coverscherm? 

0 Likes
18 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Via onze Samsung Members-app kun je ook een foutrapport indienen. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan een log van jouw telefoon en krijgen hier een beter beeld van. Hiermee kunnen zij dit verder onderzoeken en nagaan of dit met een update kan worden opgelost, Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold. 

Daarnaast is het ook belangrijk om dit aan te kaarten bij de app ontwikkelaar zodat ook zij dit kunnen onderzoeken 😇

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

via Goodlock zou het nu moeten werken zonder dat je de telefoon hoeft te openen. (mogelijk de app incl multistar eerst even updaten )

chrys_
First Poster
Opties
Het contactloos betalen werkt al. Ik zal eens kijken of het met de passen werkt.
0 Likes
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Je kan de passen wisselen door heen en weer te vegen op je pas.

chrys_
First Poster
Opties
Helaas werkt het niet met Good Lock. Screenshot_20230903_014858_CoverScreen_1000033373_1693698539.png
0 Likes
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Is goodlock en zijn alle overige apps up to date?

chrys_
First Poster
Opties
Ja, heb alles geüpdate.
0 Likes
Marco-1977
Apprentice
Opties
Je heb geen goodlock nodig voor gebruik van de wallet,
Im ben bij de rabobank en hoef tot bedragen van €50 alleen maar de cover display te activeren en google wallet werkt
Dit werkte voor mij ook op de z flip 3
0 Likes
chrys_
First Poster
Opties
Bij mij werkt dat helaas niet. Ik heb nu als ik twee keer de zijkant knop in druk dat ik het activeer.
Alleen kan ik nog geen passen wisselen op het coverscherm. Jammer dat het niet zo werkt als bij Samsung Pay (als dat beschikbaar was).
0 Likes