op 27-12-2021 09:49 AM
Beste,
Ik heb begin november een Galaxy ZFold 3 aangekocht en de promotie geclaimed.
Op 17/11 heb ik een bevestiging ontvangen dat mijn aanvraag is goedgekeurd en geregistreerd onder nummer BEL4752258PJYVN
Eveneens ontving ik van BPost op 17/11 de melding dat BPost is gekozen om mijn pakketje af te leveren.
Echter staat de status sinds 17/11 nog steeds op "in afwachting van het pakket van EPSAM".
Graag dus nazicht waar mijn promo blijft aub.
Ondertussen heb ik zelf al een cover aangekocht om deze periode te overbruggen gezien je dit toestel toch niet zonder bescherming wilt gebruiken.
Niet echt de verwelkoming die ik me had voorgesteld bij het aankopen van een premium toestel van deze prijs
Op dezelfde data heb ik trouwens ook een promo geclaimed voor een Samsung Galaxy Watch 4 classic.
Eveneens op 17/11 bevestiging ontvangen met het registratienummer én een melding van Bpost.
Dat pakketje zat 2 dagen later in mijn brievenbus.
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 03-02-2022 09:39 AM
Ik kan bij deze bevestigen dat het pakket zonet is toegekomen.
op 28-12-2021 10:12 AM
op 28-12-2021 03:08 PM
Goedemiddag @Members_1AzvwMF, welkom! Ik heb het even nagekeken en zie je dat gelijk hebt, vermoedelijk gaat er iets niet helemaal goed wegens een ontoereikende voorraad. Mijn excuses voor de onduidelijkheid, ik zal dit aankaarten bij de verantwoordelijke afdeling en verwacht dat je spoedig meer zult vernemen. Even voor de zekerheid, heb je na het ontvangen van de goedkeuring geen mail over de promotie meer ontvangen?
Groeten,
Joey
op 28-12-2021 03:42 PM
Beste,
Alvast bedankt om dit na te kijken. Ik heb na de goedkeuring (met bovenvermeld registratienummer) niks meer ontvangen behalve dan de mail van bpost dat mijn zending wordt klaargemaakt.
Maar gezien dit voor de promotie voor de galaxy watch identiek was qua mailverkeerd en deze promo 2 dagen later reeds werd geleverd was ik dus niet in verwachting van een extra mail.
Mvg,
op 28-12-2021 04:31 PM
op 06-01-2022 11:25 AM
Beste,
Is hier nog nieuws over ?
Mvg,
Filip
op 07-01-2022 03:58 PM
Goedemiddag, Filip.
Wij hebben hier nog geen reactie op terug gehad, ik heb mijn collega's een reminder gestuurd en hoop je hier snel meer duidelijkheid in te geven.
Groeten,
Martijn
op 10-01-2022 09:53 PM
Beste,
Ik heb vandaag een mail ontvangen dat mijn pakket is geleverd .... echter gaat dit dus niet over de promo die ik nog moet ontvangen maar over de promo voor mijn galaxy watch.
Het leuke hieraan is dat ik dit pakket reeds op 19/11 heb ontvangen. Dat ik nu ongeveerd 2 maand na leveringsdatum hier nog een bevestiging over ontvangen tart alle verbeelding.
Ik heb hier maar 3 woorden voor : What The *****
11-01-2022 09:13 AM - bewerkt 11-01-2022 09:14 AM
Hi @Members_1AzvwMF, goedemorgen.
Ik heb bij mijn collega's nagevraagd wat de status is van jouw promotie. Wij zijn nog aan het wachten op de cover voor de Fold, zodra we deze ook binnen hebben wordt het pakket samen met de Buds, in 1 keer naar je verstuurd.
Onze excuses voor de vertraging en het ongemak.
Groeten,
Martijn
op 11-01-2022 10:00 AM
Ok, bedankt voor de update