Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Promotie nog steeds niet ontvangen

(Onderwerp aangemaakt op: 08-12-2023 05:03 PM)
485 Weergaven
Sammy1985
First Poster
Opties
Op 25 augustus heb ik mijn promotie ingediend voor een gratis watch 6 bij de Samsung Z-flip 5. 

Op 28 september om 16.08u. kreeg ik een mail dat de watch onderweg zou zijn en om 20.48u. dezelfde dag kreeg ik een mail dat mijn pakket bezorgd zou zijn. De track en trace code van de eerste mail bleef leeg en ik heb ook niks ontvangen. Hierop heb ik jullie gebeld en ze zouden dit nakijken.

Op 3 oktober heb ik vervolgens een mail ontvangen dat ik een ontvangers verklaring moest opsturen en dit heb ik vervolgens via whatsapp gedaan.

Op 3 november heb ik een telefoontje van jullie ontvangen en de mevrouw vertelde mij dat de track en trace code die naar mij verstuurd was niet op mij van toepassing was en de watch indd niet naar mij verstuurd was. Ik zou vervolgens die week mijn mail in de gaten moeten houden, want er zou of een nieuwe verzendmail met correcte track en trace komen of een mail om mijn adresgegevens te bevestigen. 

Inmiddels 3 telefoontjes verder, waarvan de laatste 6 december was en het zou wederom intern worden doorgezet en ik zou deze week nog een terugkoppeling krijgen. Het is nu vrijdagmiddag 17.00u en je raad het al.... Weer niks. 

Elke keer wordt mij gevraagd nog even geduld te hebben en wordt er gezegd dat het uitgezocht wordt, maar er gebeurd helemaal niks. Ben inmiddels bijna 4 maanden verder en nog steeds geen watch 6. Wanneer mag ik deze nu eindelijk eens ontvangen? 

0 Likes
5 Antwoorden
Heisa
First Poster
Opties
Ik heb de promotie ook gebruikt, maar heb nog geen bevestiging van inschrijving. Heb je die wel gekregen? Geprobeerd contact te leggen via Twitter. Maar daar krijg je een chatbot, lekker handig.
0 Likes
Sammy1985
First Poster
Opties
Ja die heb ik al lang geleden gehad dat was de eerste mail op 25 augustus
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @Sammy1985, goedemorgen.

Het is natuurlijk niet fijn wanneer het allemaal wat langer duurt. Je geeft aan dat je hierover via WhatsApp ook al contact hebt en dat er een ontvangstverklaring is ingevuld. Hiermee kan er dan een onderzoek gestart worden  en zodra hier ook meer over bekend is krijg je een berichtje.

Om het overzicht te bewaren en misverstanden te voorkomen, stel ik ook voor om het gesprek via één kanaal te laten verlopen. Zodra mijn collega hier meer informatie over heeft sturen we je ook een berichtje.

Onze excuses voor de vertraging en het ongemak!

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Sammy1985
First Poster
Opties
Hallo Martijn, op 3 november ben ik al gebeld door jullie met het verzoek de mail in de gaten te houden ivm nieuwe track en trace of een mail om mijn adres te bevestigen omdat de promotie niet verstuurd is. Ik blijf bellen en er wordt steeds gezegd geduld te hebben, maar hoe lang moet het nog duren ben al met al bijna 4 maanden verder nu
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Daar heb ik verder geen zicht op. Om het overzicht te bewaren en misverstanden te voorkomen, stel ik ook voor om het gesprek via één kanaal te laten verlopen. Zodra mijn collega hier meer informatie over heeft sturen we je ook een berichtje.

Zodra jouw aanvraag is beoordeeld krijg je ook bericht via de e-mail hiervan.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes