Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Galaxy Z flip 3 gaat uit als ik telefoon dichtklap

(Onderwerp aangemaakt op: 25-11-2022 08:31 AM)
2272 Weergaven
karina222
Apprentice
Opties
Mijn telefoon gaat ineens spontaan uit wanneer ik de telefoon dichtklap.
Zit de telefoon aan de oplader dan kan ik hem gewoon dichtklappen en gebeurt er niets, tot dat ik de oplader verwijder. De telefoon gaat dan gelijk uit na verwijderen of wanneer ik hem dan dichtklap.
Help!!
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

ervaar je dit probleem ook in de veilige modus?  (naar aan en uit scherm uitschakelen ingedrukt houden en op veilige stand klikken). Mocht het hier niet voorkomen kan het een app zijn welke dit veroorzaakt. 
Als je het hier ook ervaart is het enige wat ik in dit geval aan kan raden is om een goede update te maken (vergeet whatsapp niet) en de telefoon een reset te geven. Werkt dit niet dan ben ik bang dat je het toestel aan moet melden voor reparatie.

https://www.samsung.com/nl/support/repair/booking/mobile/?_gl=1*19pkfeu*_up*MQ..&gclid=CjwKCAiA7IGcB...

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

9 Antwoorden
Oplossing
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

ervaar je dit probleem ook in de veilige modus?  (naar aan en uit scherm uitschakelen ingedrukt houden en op veilige stand klikken). Mocht het hier niet voorkomen kan het een app zijn welke dit veroorzaakt. 
Als je het hier ook ervaart is het enige wat ik in dit geval aan kan raden is om een goede update te maken (vergeet whatsapp niet) en de telefoon een reset te geven. Werkt dit niet dan ben ik bang dat je het toestel aan moet melden voor reparatie.

https://www.samsung.com/nl/support/repair/booking/mobile/?_gl=1*19pkfeu*_up*MQ..&gclid=CjwKCAiA7IGcB...

karina222
Apprentice
Opties
Dank voor je antwoord, ik heb beide gedaan maar helaas, zodra hij van de oplader is gaat hij uit bij het dichtklappen. Dus ga maar afspraak maken.
Diana1970
First Poster
Opties

Ik heb nu exact hetzelfde probleem. Ik kan me niet bedenken dat mn mob nu kapot is want dan zou die ook met oplader uit moeten gaan. Ik heb al gebeld om em te laten repareren maar ook hun vonden dit heel raar en konden ook geen prijs indicatie geven. 

0 Likes
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Dat is ook heel lastig om vooraf te geven. Er kan bijvoorbeeld een connector niet meer goed vast zitten door bijvoorbeeld een val. Of er is gewoon intern iets stuk waardoor hij dit doet😔.

Wanneer je dicht bij een servicestore woont zou ik adviseren daar langs te gaan, mogelijk kunnen ze hier het probleem duidelijker constateren en ook sneller oplossen.

Geuzn
First Poster
Opties
Hoe is dit nog opgelost?
Mijn telefoon heeft momenteel hetzelfde probleem. Plots ontstaan, na jouw bericht gelezen te hebben heb ik hem met oplader dichtgeklapt en inderdaad dan blijft hij wel aan staan. En daarbij loopt hij nu ook opeens leeg van 98% naar 0% in minder dan 3 minuten.
Ik baal echt enorm omdat ik hem net twee weken terug heb van reparatie (wat gelukkig onder garantie viel) omdat hij plots zwarte vlekken kreeg in het scherm en mijn touchscreen niet meer werkte. Ik heb de telefoon nog geen jaar en hij ziet er nog gloednieuw uit:(
Heb ik nog een kans op reparatie of moet ik het maar opgeven en het andere jaar met een oude telefoon verdergaan? Word er een beetje moedeloos van en de berichten over de samsung flip zijn niet erg hoopgevend helaas.
0 Likes
karina222
Apprentice
Opties
Hoi Geuzn, mijn is ter reparatie naar samsung gegaan. Blijkbaar had te telefoon inwendig kortsluiting gehad, waardoor weten ze niet misschien door oplaadsnoer of stekker,omdat ze geen oorzaak konden vinden, ze hebben mijn snoer en stekker ook getest. Ze hebben hem gerepareerd en sindsdien geen klachten meer gehad.
0 Likes
Venusengel
First Poster
Opties
Kardinaal 222 wat heeft de reparatie gekost.
Heb namelijk hetzelfde probleem!
0 Likes
edmaert
First Poster
Opties
Wie heeft het gerepareerd? Wat hebben ze gedaan? Wat waren de kosten?
0 Likes