Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Flip 4 gaat niet meer open

(Onderwerp aangemaakt op: 25-09-2022 01:38 PM)
6454 Weergaven
Anouk01
Apprentice
Opties

Ik heb mijn  Z Flip 4 slechts anderhalve week in gebruik. Aangekleed met een officieel Samsung hoesje. Hij kraakte bij open en dichtdoen sinds het begin. Gisteravond toen ik hem wilde openen blokkeerde het scharnier en er leek iets te verschuiven. Nu gaat de telefoon nog maar voor de helft open en het scherm blijft zwart. Weer dichtgeklapt lijkt hij scheef te zijn. Onbruikbaar dus....

Ik ben er ziek van, hoe kan dit gebeuren met zo'n dure telefoon bij gewoon en zelfs voorzichtig gebruik?!

Wie kan mij helpen, waar kan ik terecht voor hulp/ reparatie 

Alvast dank voor de reactie.

Mvg Anouk

0 Likes
Spring naar oplossing
16 Antwoorden
Anouk01
Apprentice
Opties
Hoi Allemaal,

Mijn telefoon is destijds opgehaald en gerepareerd volgens de garantie voorwaarden.
Supersnel en netjes geregeld allemaal, hele fijne service. Heb hem nu alweer 4 maanden in gebruik en hij werkt als een zonnetje. Ik ben er blij mee.
Natuurlijk wist ik bij aanschaf, dat het een gokje was.. omdat een flip toestel nou eenmaal kwetsbaar is. Maar na die eerste tegenvaller al na een week, baalde ik ook.
Zoals gezegd, super service ervaren en ben nu echt blij met mijn telefoon.
Succes @natazzz
natazzz
Student
Opties
Als ik hem aanmeld voor reparatie dat ze 'm komen halen . Gaan al mijn gegevens eraf war ik begrijp. Ik heb net alles van mijn oude naar dit toestel gezet . Is er ook een manier dat mijn gegevens behouden blijven?

Ik heb Utrecht hoog caterhijne geprobeerd te contacten maar dat lukt niet .

Hoor graag vr grt Natascha
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Je kan ook de onderhoudstand inschakelen op het toestel zelf. Wel kan het zijn dat er toch een reset wordt uitgevoerd in het servicecentrum en ook dan ben je ondanks deze stand je gegevens kwijt. Voor de zekerheid kan je toch het beste een back-up maken 😇

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
ellen81
First Poster
Opties
Ik heb de tlf gekocht van iemand die het bij zijn abonnement kreeg en geen bonnetje erbij.. ik heb het nu vanaf december en het is vandaag gevallen en gaat niet meer goed open en is scheef gegaan.. kan ik het ook opsturen voor reparatie ? Is dat duur?
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @ellen81, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt. Wanneer je telefoon niet meer goed opent, kan je deze via onze website aanmelden voor een reparatie.  Je kan dan kiezen voor de ophaalservice of een bezoek aan één van onze service punten, in het service centrum wordt jouw telefoon dan verder onderzocht. 

Kijk hier voor meer informatie:
• Service Punten: https://bit.ly/2CKz9mr
• Ophaalservice: https://bit.ly/3eckAdW

Groeten,

Martijn

0 Likes
Vincent1971
First Poster
Opties
Binnen 6 maanden mijn Flip Z4 voor de 2e keer kapot. Heb al 2 keer de folielaag laten vervangen en de telefoon klapte niet meer open. 2 Keer naar Breda moeten afreizen en 2 keer voor niets. Samsung had de onderdelen niet op voorraad. Toen is mijn toestel opgehaald door Dynalogic. Ben het toestel bijna een week kwijt geweest. Samsung biedt ook geen leen toestel aan, dus heb voor die periode een ander toestel moeten kopen. Nu laadt mijn telefoon niet meer op in de dichtgeklapte stand en het scherm roteert niet meer. Heb het toestel in augustus 2022 voor ruim €.1100,- aangeschaft. Ben er echt klaar mee. Straks komt Dynalogic weer langs om het toestel voor reperatie op te halen. Mijn geduld raakt aardig op. Nu even rustig nadenken wat voor review ik op social media ga schrijven.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Vincent1971, goedemiddag.

Het is natuurlijk niet fijn wanneer je telefoon het niet meer goed doet. Standaard heb je 2 jaar fabrieksgarantie op het toestel. Wij hebben inderdaad geen mogelijkheden voor een leen toestel. Heb je je telefoon inmiddels al weer terug? 

Groeten,

Martijn

0 Likes