Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Update Galaxy Z Fold 4

(Onderwerp aangemaakt op: 25-09-2022 09:27 AM)
586 Weergaven
HansSpaans
Apprentice
Opties
Waarom heeft mijn nieuwe Z Fold 4 nog steeds de beveiligingspatch van juli terwijl oudere toestellen al op september zitten?
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
mollie319
Big Cheese
Opties

Er is, bij mijn weten, nog geen andere beveiligings-patch dan die van Juli voor de Fold4 en Flip4.

Zit er zelf ook op te wachten.

Ik denk zelf omdat het de nieuwste toestellen betreft, het even duurt voor ze in de update-cyclus worden meegenomen, tenzij er echt een dringend probleem is. 

Persoonlijk verwacht ik dat ze meteen naar de Oktober-patch gaan met de Fold4 en Flip4. Maar goed, m'n glazen bol is de laatste tijd wat troebel 😎

Peace & Β ωild!
In This Galaxy, On My Galaxy and Beyond!
Alledaags: Z Fold7, S25 Edge, Watch Ultra, Galaxy Ring, Buds3 Pro, SmartTags2
Familie: Z Fold5, Watch7, Tab S9, Buds3 Pro

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

17 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

@HenkSpaans

Waar heb je de Fold aangekocht? Heb je sindsdien wel een update geïnstalleerd? Staat eer misschien een update klaar? Zodra er een update beschikbaar is voor jouw toestel, krijg je hier ook een melding van. 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
HansSpaans
Apprentice
Opties
Bij de Mediamarkt. Toestel is volledig geüpdatet. Maar zit nog op beveiligingspatch juli 2022
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Heb je hier een screenshot van? De Fold4 is in augustus pas uitgebracht namelijk. En wat is het serie of IMEI nummer dan kan ik nagaan of deze wel geschikt is voor de NL markt. Je kan me dit via een privé berichtje sturen: https://bit.ly/3BoC5B0

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
HansSpaans
Apprentice
Opties
Verstuurd
0 Likes
Oplossing
mollie319
Big Cheese
Opties

Er is, bij mijn weten, nog geen andere beveiligings-patch dan die van Juli voor de Fold4 en Flip4.

Zit er zelf ook op te wachten.

Ik denk zelf omdat het de nieuwste toestellen betreft, het even duurt voor ze in de update-cyclus worden meegenomen, tenzij er echt een dringend probleem is. 

Persoonlijk verwacht ik dat ze meteen naar de Oktober-patch gaan met de Fold4 en Flip4. Maar goed, m'n glazen bol is de laatste tijd wat troebel 😎

Peace & Β ωild!
In This Galaxy, On My Galaxy and Beyond!
Alledaags: Z Fold7, S25 Edge, Watch Ultra, Galaxy Ring, Buds3 Pro, SmartTags2
Familie: Z Fold5, Watch7, Tab S9, Buds3 Pro

Cosylady
Pioneer
Opties
Hoi allen,

Ik ben hartstikke blij met mijn Z Flip 4 🤗 Maar waarom heeft deze nog steeds de beveiligingspatch van juli?

Vriendelijke groet en nog een fijne dag toegewenst 🙋🏻‍♀️
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Waar heb je het toestel gekocht en heb je al handmatig op updates gecontroleerd?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Cosylady
Pioneer
Opties
Hoi Patrick,

Ik controleer elke dag handmatig of er al nieuwe updates zijn 🤔 Mijn toestel heb ik bij Belsimpel gekocht.

Vriendelijke groet,
Irene
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Ga eens naar instellingen > info telefoon > Softwaregegevens en maak screenshots van alles daar en post deze hier.

Belsimpel staat erom bekend grijze import toestellen te leveren. Kans is groot dat dat hier het geval is.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick