Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Scherm weer kapot na eerdere reparatie.

(Onderwerp aangemaakt op: 11-03-2022 05:07 PM)
3238 Weergaven
Members_iVv5Nnq
Apprentice
Opties

Ik ben helemaal klaar met Samsung en het constant van het kastje naar de muur gestuurd worden met de Flip Z phone. Binnen 6 maanden is de display al 2 x kapot gegaan en bij de klantenservice kom je geen stap verder. Ongelooflijk hoe slecht de klantenservice is geregeld bij zo'n groot bedrijf als Samsung. Ik wil deze telefoon niet meer. Het is een slecht product. Het beeldscherm gaat steeds stuk. Ik wil de nu net weer volledig gerepareerde telefoon omruilen voor een simpel model maar Samsung is nergens toe te bewegen en je kunt ook niemand spreken die beslissingsbevoegd is. Ik wil graag serieus genomen worden als klant en hoop dat er hier ergens een medewerker meeleest die mij wil helpen en contact met mij op kan nemen. 

Spring naar oplossing
38 Antwoorden
Members_LBhm4Wu
First Poster
Opties

Bij mijn dochter is het precies herzelfde. Die heeft ook zo'n toestel en heeft spijt als haren op haar hoofd (en dat zijn er heel veel)dat ze gekozen heeft voor dit toestel. Ze heeft het net laten repareren en nu is het weer niet goed. Erg hoor voor zo'n mooi bedrijf dat zo omgaat met haar cliënten.

0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Members_LBhm4Wu, goedemorgen.

Waar heeft ze het toestel laten repareren? Ook op een uitgevoerde reparatie heb je garantie en wanneer de reparatie niet goed is uitgevoerd kan je het beste zo snel mogelijk het toestel weer aanbieden voor een reparatie.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
duckiedons
First Poster
Opties
Net twee weken mijn Samsung z flip 5 en nu al mijn scherm kapot..begon in één keer te flitsen en doet het voor de helft niet meer..ook werkt mijn tutshgreen niet meer en krijg ik hem ook niet meer uit
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @duckiedons, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt. Het is natuurlijk fijn wanneer het scherm van je telefoon het niet meer goed doet. Standaard heb je 2 jaar fabrieksgarantie en kan je het toestel ook aanmelden voor een serviceverzoek. Je kan dan kiezen voor de ophaalservice of een bezoek aan één van onze service punten, in het service centrum wordt jouw telefoon dan verder onderzocht. 

Kijk hier voor meer informatie:
• Service Punten: https://bit.ly/2CKz9mr

• Ophaalservice: https://bit.ly/3eckAdW

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Frans247
First Poster
Opties
Deze moet nog opgehaald worden. Als samsung nu gaar beweren dar deze zogenaamd is gevallen en mijn telefoon niet kosteloos repareerd, haal ik de consumentenbond erbij net als de vorige keer met mijn galaxy z flip 320240404_173248_1000035657_1712244770.jpg20240404_173258_1000035660_1712244780.jpg20240404_173256_1000035659_1712244777.jpg20240404_173251_1000035658_1712244774.jpg
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor de foto's Frans247,

Kan je de laatste reparatienummer met mij delen? Ik kijk dan intern wat de mogelijkheden zijn.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Frans247
First Poster
Opties

gesprek teruggevonden.

Het reparatienummer is IRMADRSA18361039.

Kon helaas zelf geen reparatie online afspraak maken vanwege systeem issues Samsung dus telefonisch een afspraak laten maken.

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor de gegevens,

We raden aan dat voor een second opinion het wordt opgehaald. Laat weten wanneer het is opgehaald en je reactie hebt ontvangen over de schade. Wanneer het het dan nog niet eens ben, kijk ik voor je verder.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Frans247
First Poster
Opties
Ik hou je op de hoogte. Als het weer zo'n gedoe word net als mijn reparatie van mijn flip 3 destijds kan ik je nu melden dat dit het laatste samsung product is van Samsung was ik heb aangeschaft. Tis toch te gek voor woorden dat men te horen krijgt valschade terwijl er geen krasje te bekennen is en het toestel nog nooit is gevallen? Had niet voor niets de case gewonnen destijds en na 2e opinie alsnog kosteloos werd gerepareerd nadat ik de consumentenbond erbij betrokken had.
0 Likes
Frans247
First Poster
Opties

Mijn toestel is opgehaald maar deze man heeft het toestel gewoon met zijn hand aangenomen en zo het busje ingestapt. Helemaal geen doos erbij gebruikt met beschermende schuimlaag. Heb hier al een melding van gemaakt bij Samsung want als er nu een beschadiging op komt is dat de fout van de monteur aangezien mijn telefoon in perfecte staat ( zo goed als nieuw) is aangeboden wat je ook op de eerdere fotos kon zien

0 Likes