Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Scherm weer kapot na eerdere reparatie.

(Onderwerp aangemaakt op: 11-03-2022 05:07 PM)
3242 Weergaven
Members_iVv5Nnq
Apprentice
Opties

Ik ben helemaal klaar met Samsung en het constant van het kastje naar de muur gestuurd worden met de Flip Z phone. Binnen 6 maanden is de display al 2 x kapot gegaan en bij de klantenservice kom je geen stap verder. Ongelooflijk hoe slecht de klantenservice is geregeld bij zo'n groot bedrijf als Samsung. Ik wil deze telefoon niet meer. Het is een slecht product. Het beeldscherm gaat steeds stuk. Ik wil de nu net weer volledig gerepareerde telefoon omruilen voor een simpel model maar Samsung is nergens toe te bewegen en je kunt ook niemand spreken die beslissingsbevoegd is. Ik wil graag serieus genomen worden als klant en hoop dat er hier ergens een medewerker meeleest die mij wil helpen en contact met mij op kan nemen. 

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Members_LBhm4Wu, goedemorgen.

Waar heeft ze het toestel laten repareren? Ook op een uitgevoerde reparatie heb je garantie en wanneer de reparatie niet goed is uitgevoerd kan je het beste zo snel mogelijk het toestel weer aanbieden voor een reparatie.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
38 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Zou je een reparatienummer kunnen posten?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Members_iVv5Nnq
Apprentice
Opties

iRMADRSA17494049

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Members_iVv5Nnq, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je graag verder. 

Het is natuurlijk niet fijn als je telefoon na een reparatie weer kapot is gegaan, zeker als je deze zo jong is. Wij hebben niet de mogelijkheid om je telefoon om te ruilen voor een andere uitvoering, als fabrikant zijnde kunnen we wel je telefoon herstellen. Via onze website kan je je telefoon aanmelden voor een reparatie.

Wanneer in het service wordt geconstateerd dat jouw telefoon niet meer te herstellen is gaan we kijken naar een alternatieve oplossing.

Groeten,

Martijn

0 Likes
Members_iVv5Nnq
Apprentice
Opties

Beste Martijn,

Fijn dat je de tijd hebt genomen mij te antwoorden maar jullie kunnen de wet toch niet opzij zetten? Op het moment dat ik een toestel heb dat binnen 7 maanden al 2 keer stuk is gegaan en al 2 x volledig is vervangen op de volgende onderdelen:

achter cover vervangen

batterij vervangen

display vervangen 

tape vervangen

dan heb ik toch gewoon een slecht product gekocht? Verwachten jullie dan werkelijk dat ik maar gewoon moet wachten tot hij weer kapot is? want dat gaat er gebeuren. Dat voorspelde ik al eerder en gebeurde ook al eerder. Ik ben van mening dat de flip techniek niet goed werkt en daardoor de display steeds stuk gaat. Met mijn Fold is dat namelijk ook al 1 keer gebeurd. Ik wil dus geen flip telefoon meer maar een ''gewoon'' toestel. Dat mag een veel goedkoper toestel zijn, jullie krijgen mijn flip phone dan terug. Die zit nog helemaal in de verpakking van de reparateur. 

En waarom vroegen jullie eigenlijk naar het reparatienummer als jullie toch niks kunnen doen? Ik hoop dat jullie met je klanten mee willen denken. Inmiddels ben ik al maanden zwaar gefrustreerd want ik heb een miskoop gedaan en wordt door Samsung niet serieus genomen. Ik had dit van jullie nooit verwacht. Het zorgt er wel voor dat ik heel anders naar het merk Samsung kijk. Echt teleurstellend.

Graag nog een reactie.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Goedemorgen @Members_iVv5Nnq,

Nee wij zetten de wet ook absoluut niet aan de kant, wij dienen ons hier natuurlijk ook gewoon aan te houden! Zo hebben wij als fabrikant zijnde een reparatie plicht en worden technische gebreken binnen de fabrieksgarantie ook kosteloos hersteld. In ons servicecentrum wordt je telefoon onderzocht en na een reparatie is jouw toestel ook weer conform onze productspecificaties. Wanneer ons servicecentrum constateert dat het toestel niet te repareren meer is gaan we kijken naar een alternatieve oplossing.

Heb je het idee hebt dat je een slecht product hebt gekocht dan kan je hierover wellicht in gesprek gaan met je verkoper om te kijken wat de mogelijkheden hierin zijn.

Groeten,

Martijn

0 Likes
SDR1290R
Apprentice
Opties

Helemaal eens met Patrick. Heb dezelfde problemen en met de zeer slechte 'service' van Samsung. De 'oplossing' van Martijn hierboven maakt het alleen maar erger. Nee mijne ligt nu ook in de kast en ik gebruik even m'n oude Oneplus. Apple misschien weer eens proberen. Wat een enorme teleurstelling is Samsung. Ik heb er bijna alles van maar door de flip 3 ervaringen met het ware Samsung gaat dit veranderen. Voor alles zoek ik een vervangend merk. Nodig toe aan professionaliteit voor klantbehoud. Dit kost je je goede naam. Prutsproduct in de markt zetten tegen een hoge prijs en 200.000 openen zonder problemen aanprijzen. Je schiet jezelf in de voet Samsung. Met vriendelijke groet, Paul

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Dat zien wij toch echt anders, je hebt met de Galaxy Flip een erg mooie en gave telefoon in handen. Standaard heb je ook 2 jaar fabrieksgarantie en in het servicecentrum wordt je telefoon onderzocht om te bepalen of dit binnen de garantievoorwaarden valt. De beoordeling van de monteur is hier wel leidend in.

Uiteraard vinden we het wel erg jammer wanneer je ons gaat verlaten en hopelijk kunnen we het vertrouwen in de toekomst weer enigszins herstellen.

Mochten we je nog ergens anders mee kunnen helpen dan horen we het natuurlijk graag van je!

Groeten,

Martijn

0 Likes
Frans247
First Poster
Opties
Idd slecht product. Mijne was zomaar scherm stuk gegaan. Samsung service center wildr me niet helpen omdat volgens hun het toestel was gevallen. Na een klacht te hebben ingediend bij samsung was het voorstel mijn toestel naar een derde partij (dynafix) te sturen voor 2e opinie. Uiteindelijk is daar wel mijn toestel kosteloos gerepareerd. Vreselijk dat je gewoon moet vechten voor een goede service. Ik begrijp gewoon niet dat samsung je niet gelijk helpt ipv de gebruiker dr schuld te geven terwijl dit toestel erom bekend staat stuk te gaan door het open en dicht vouwen
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

@Frans247

Het is natuurlijk niet fijn wanneer je telefoon defect gaat. Over het algemeen valt een fysieke schade niet onder de garantie. En om na te gaan of dit dan wel of niet binnen de garantie voorwaarden valt dient je telefoon onderzocht te worden.  

Gelukkig heb je niet opgegeven en is je telefoon alsnog onder garantie hersteld. Om te kijken of dit in de toekomst misschien anders dienen in te richten neem ik je feedback ook mee en zal ik dit ook bij de juiste mensen onder de aandacht brengen.

Mochten we je in de toekomst nog ergens mee kunnen helpen dan hoor ik het ook graag van je!

Groeten,

Martijn

0 Likes