op 18-04-2023 01:07 PM
Hoi! Mijn Samsung Galaxy Z Flip 3 begon na bijna 1 jaar scheurtjes te vertonen op de vouwlijn van het scherm. Hierdoor ontstond er een witte waas op de vouwlijn. Dit was vervelend, maar mijn telefoon werkte nog goed. Echter begon een aantal weken later het scherm los te laten op de vouwlijn. Vanaf dat moment begon mijn telefoon echt kuren te krijgen en kreeg ik eerst een zwarte streep op de vouwlijn, vervolgens werd het hele bovenste gedeelte van mijn scherm zwart en daarna deed het touchscreen van de bovenste helft van het scherm het niet meer. Ik heb de telefoon opgestuurd, omdat ik nog garantie heb. Tot mijn stomme verbazing wordt dit op valschade gegooid? Ik vind dit echt een schandalig slechte service en zou hierdoor niemand aanraden een flip of fold telefoon te nemen. Het is toch te treurig voor woorden dat het scherm het niet langer dan 1 jaar volhoudt? Er zit één plekje op de achterkant van mijn telefoon, wat er overigens al maanden zit. Het is overduidelijk dat dit niet tot de schade aan het scherm geleid heeft. Het scherm is een zwak punt van de Flip 3 en de gebruiker is hier de dupe van. Naast het zwakke scherm vond ik de Flip 3 een ontzettend fijne telefoon en ik zou deze dan ook graag weer in gebruik nemen, maar €442,65 betalen voor een scherm wat kapot is (niet door mijn toedoen nota bene) gaat me echt te ver. Heeft iemand enig idee hoe ik dit toch kan laten repareren voor minder dan €442,65? Het kan toch niet zo zijn dat de gebruikers van de telefoon hiervoor op moeten draaien?
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 23-05-2023 08:56 PM
Ik kocht mijn eerste Samsung-telefoon (ik weet het niet meer precies) in 2000 of 2001. Het was de eerste telefoon met 3 schermkleuren en de allereerste opvouwbare telefoon. Het heeft 7 jaar zonder problemen gediend. Dus 20 jaar alleen Samsung.
Mijn laatste Samsung-telefoon (Z Flip) ging 3 maanden mee, de z Flip van mijn man ging 7 maanden mee. Beide telefoons hebben dezelfde schade. De avond was oké, de volgende dag als ik de telefoon open, verschijnt er een zwarte lijn op de vouwlijn. Toen begon het scherm te trillen, te springen totdat uiteindelijk alles zwart werd. Ik heb de telefoons teruggestuurd voor reparatie, na een paar weken kreeg ik antwoord dat de telefoons kapot waren door een val en ik zelfs de reparatiekosten moet betalen. Er is dus geen garantie.
Ik voelde me abnormaal teleurgesteld en bedrogen.
Het kan niet zo zijn dat iedereen identieke schade heeft, en door een valresultaat. Ik zal nooit meer iets van Samsung kopen, en ik adviseer anderen om dat ook niet te doen.
op 24-05-2023 01:38 PM
Hi @Members_uYqMISZ, goedemiddag.
Goed dat je ons een bericht stuurt en wat gaaf om te lezen dat je al zo lang gebruik maakt van verschillende Samsung telefoons 👍 Het is natuurlijk niet fijn wanneer het scherm van zowel jouw telefoon als die van je partner het niet meer goed doet. Standaard heb je 2 jaar fabrieksgarantie en binnen deze termijn worden technische defecten ook kosteloos hersteld. In het service centrum zal de telefoon onderzocht worden en aan de hand hiervan zal worden bepaald of dit binnen de garantie voorwaarden herteld kan worden.
Heb je het toestel via onze website aangemeld voor een reparatie? Wat is het reparatienummer? Dan zoek ik de gegevens erbij en kijk ik met je mee.
Groeten,
Martijn
op 25-05-2023 12:50 AM
op 25-05-2023 09:51 AM
Hi @aggiedegekste, goedemorgen.
Waar heb je de telefoon aangemeld voor een reparatie? Via onze website kan je het toestel aanmelden voor een serviceverzoek. Je kan dan kiezen voor de ophaalservice of een bezoek aan één van onze service punten, in het service centrum wordt jouw telefoon dan verder onderzocht. Wanneer blijkt dat het toestel niet meer hersteld kan worden, krijg je van ons ook bericht over een omruiling. Wij zullen ook zeker geen 2e hands of beschadigde toestellen uitleveren, je krijgt bij een omruiling van uit ons ook altijd een nieuwe toestel!
Heb je hierover ook al contact gehad met je verzekering?
Groeten,
Martijn
op 05-12-2023 12:55 PM
Mijn Samsung flip ging eergisteren spontaan stuk. Er kwam een dikke zwarte streep op het midden van het touchscreen en de bovenkant van het touchscreen werkt niet meer. Overduidelijk komt dit door het vouwen, want alles boven de vouw doet het niet meer. Lijkt me een door het vele vouwen gebroken electronische verbinding. Heel erg lullig is dat de reparatieafdeling Dynafix dan vervolgens keihard beweert dat het door vallen zou komen. Omdat er zeer lichte gebruikssporen te vinden zijn trekken zij eventjes deze conclusie. Zonder het toestel te onderzoeken van binnen. Het toestel ziet er nog juist heel netjes uit en het beeldscherm is heel. Heel knap dus van Dynafix maar ook heel erg oneerlijk. Ik kan dus fluiten naar mijn garantie. Voor mij geen Samsung meer, vanwege deze zeer slechte service van Dynafix. Hopelijk wil Samsung er nog wat aan doen. De foto's van Dynafix spreken voor zich......
Toestelgegevens | |
|
op 06-12-2023 09:42 AM
Hi @Members_0pBz19C, goedemorgen.
Goed dat je ons een bericht stuurt. Het is natuurlijk niet fijn wanneer jouw telefoon het niet meer goed doet. Standaard heb je 2 jaar fabrieksgarantie en bij een defect kan je het toestel ook aanmelden voor een serviceverzoek. In het servicecentrum wordt jouw telefoon onderzocht om na te gaan of dit onder garantie hersteld kan worden. In het servicecentrum hebben onze monteurs val/stoot of drukschade geconstateerd en hierdoor zal dit niet onder garantie hersteld kunnen worden. De beoordeling van onze monteurs is hier leidend in en via de prijsopgave kan je reageren om je telefoon te laten herstellen.
Groeten,
Martijn
op 25-03-2024 11:00 AM
op 10-06-2024 12:35 PM
op 13-08-2024 08:34 AM
op 15-08-2024 12:55 PM
Hallo @aaltjez,
Bedankt voor jouw bericht. Kan je wellicht een foto hiervan delen? Dan hebben we er een beter beeld bij.
Met groet,
Ajay