Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung Galaxy Z Flip 3 scherm kapot op vouwlijn

(Onderwerp aangemaakt op: 18-04-2023 01:07 PM)
3462 Weergaven
OscarH1
First Poster
Opties

Hoi! Mijn Samsung Galaxy Z Flip 3 begon na bijna 1 jaar scheurtjes te vertonen op de vouwlijn van het scherm. Hierdoor ontstond er een witte waas op de vouwlijn. Dit was vervelend, maar mijn telefoon werkte nog goed. Echter begon een aantal weken later het scherm los te laten op de vouwlijn. Vanaf dat moment begon mijn telefoon echt kuren te krijgen en kreeg ik eerst een zwarte streep op de vouwlijn, vervolgens werd het hele bovenste gedeelte van mijn scherm zwart en daarna deed het touchscreen van de bovenste helft van het scherm het niet meer. Ik heb de telefoon opgestuurd, omdat ik nog garantie heb. Tot mijn stomme verbazing wordt dit op valschade gegooid? Ik vind dit echt een schandalig slechte service en zou hierdoor niemand aanraden een flip of fold telefoon te nemen. Het is toch te treurig voor woorden dat het scherm het niet langer dan 1 jaar volhoudt? Er zit één plekje op de achterkant van mijn telefoon, wat er overigens al maanden zit. Het is overduidelijk dat dit niet tot de schade aan het scherm geleid heeft. Het scherm is een zwak punt van de Flip 3 en de gebruiker is hier de dupe van. Naast het zwakke scherm vond ik de Flip 3 een ontzettend fijne telefoon en ik zou deze dan ook graag weer in gebruik nemen, maar €442,65 betalen voor een scherm wat kapot is (niet door mijn toedoen nota bene) gaat me echt te ver. Heeft iemand enig idee hoe ik dit toch kan laten repareren voor minder dan €442,65? Het kan toch niet zo zijn dat de gebruikers van de telefoon hiervoor op moeten draaien? 

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Members_0pBz19C, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt. Het is natuurlijk niet fijn wanneer jouw telefoon het niet meer goed doet. Standaard heb je 2 jaar fabrieksgarantie en bij een defect kan je het toestel ook aanmelden voor een serviceverzoek. In het servicecentrum wordt jouw telefoon onderzocht om na te gaan of dit onder garantie hersteld kan worden. In het servicecentrum hebben onze monteurs val/stoot of drukschade geconstateerd en hierdoor zal dit niet onder garantie hersteld kunnen worden. De beoordeling van onze monteurs is hier leidend in en via de prijsopgave kan je reageren om je telefoon te laten herstellen.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
22 Antwoorden
OscarH1
First Poster
Opties

Ik heb hetzelfde probleem.. Het scherm begon op de vouwlijn steeds meer te beschadigen/los te raken. Vervolgens gingen de pixels kapot en werd het een zwarte lijn en binnen 1 dag werd de hele bovenkant van m'n scherm zwart. Samsung gooit het op valschade  (wat niet zo is!) en zegt dat ik geen garantie heb... voel me opgelicht! Hoe is het bij jou afgelopen Sietse? 

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Had je er geen Samsung Care op dan? De voorwaarden zijn wel duidelijk, schade aan het toestel dan valt het buiten de garantie. 

Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Sjoerd L
First Poster
Opties

plekje op de achterkant? gewoon valschade dusss  volgende keer n hoesje kopen

0 Likes
SjorsK
Maestro
Opties

Tja, uiteindelijk gaat de reparatieclub hierover. Stel dat het echt onredelijk is kan je altijd nog naar de geschillencommissie stappen maar dat is een draak van een traject met de vraag of dit het waard is. Zelf blijf ik zoveel mogelijk van foldables weg gezien ze niet "Sjors-Proof" zijn :winking-face: 

Uit nieuwsgierigheid, kan je een foto van dat plekje posten?
Waar heb je precies de telefoon gekocht?

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @OscarH1, goedemiddag. 

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Het is natuurlijk niet fijn wanneer het scherm van je telefoon is beschadigd. Heb je deze inmiddels ook laten herstellen? Wat is het reparatienummer? Dan zoek ik je gegevens erbij en kijk ik met je mee.

Groeten,

Martijn

0 Likes
Norgerbos
First Poster
Opties
Mijn Flip 3 vertoont nu na nog geen jaar een dikke stof streep in het midden die zich steeds verder uitbreidt.Durf hem niemand meer te laten zien .Zo'n duur toestel...dat kan toch niet!
0 Likes
OscarH1
First Poster
Opties

Hoi Martijn,

Dank voor je snelle reactie! 

Het Samsung reparatienummer is: 4264616961. Ik heb het niet laten maken, omdat het meer dan €400 kost om te laten repareren..  

Hoop dat jij nog iets voor me kunt betekenen.

Groet,

Oscar

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

@OscarH1 

Hi Oscar, goedemorgen.

Dankjewel voor je berichtje. Als ik je gegevens erbij pak zie ik inderdaad staan dat er een prijsopgave is verstuurd op basis van het onderzoek in ons servicecentrum. Tijdens het onderzoek zijn er op de achterzijde van je telefoon meerdere beschadigingen geconstateerd en hierdoor kan de reparatie helaas niet onder garantie hersteld worden, de bevindingen van onze monteurs zijn hier leidend in. Mocht je het toestel alsnog willen laten herstellen dan kan je hiervoor ook langsgaan bij één van onze servicepunten.

Groeten,

Martijn

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Norgerbos, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Het is natuurlijk niet fijn wanneer het scherm van jouw telefoon beschadigd is. Via onze website kan je de telefoon aanmelden voor een service verzoek en in het in het servicecentrum zal jouw telefoon verder onderzocht worden om te bepalen of dit onder garantie hersteld kan worden. 

Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/3eckAdW

Groeten,

Martijn

0 Likes