Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung Fold 4 service klacht niet opgevolgd

(Onderwerp aangemaakt op: 24-10-2023 04:01 PM)
559 Weergaven
Eelco van Driel
First Poster
Opties

Ik werk voor een Amerikaans bedrijf en heb afgelopen jaar voor mijn werk een Samsung Fold 4 gekregen van mijn bedrijf voor mijn werkzaamheden. Nu heb ik sinds een week het probleem dat wanneer ik de Fold 4 open klap; het binnenscherm uitgaat en het hele toestel uitschakelt.

Ik heb contact gehad met de service dienst van Samsung; maar men geeft aan dat het toestel niet gerepareerd kan worden omdat het in de US is aangekocht.

Ik kom bezoek slechts 1 x per jaar het hoofdkantoor in de US; en heb dus geen oplossing om het data te laten repareren.

Ondanks dat er op deze telefoon van USD 1900 wereldwijde garantie zit; doet het service center er niets mee.

Ik zit nu zonder telefoon.....dat vind ik zeer slecht van Samsung - een toestel van een dergelijke prijs; en de garantie wordt gewoon afgewimpeld......zeer slechte service.... 

Toen ik het toestel kocht was men meer behulpzaam...

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond @Eelco van Driel

Er is geen wereldwijde garantie
hier.

https://www.samsung.com/nl/support/mobile-devices/heb-ik-garantie-als-ik-mijn-samsung-apparaat-in-he...

In deze link kun je de juiste informatie vinden.

'Samsung zal nationale garanties nakomen voor alle producten met EU-specificaties die zijn gekocht door een consument in de Europese Economische Ruimte, hieronder vallen de volgende landen:

Verenigd Koninkrijk, Ierland, Duitsland, Frankrijk, Italië, Malta, Spanje, Portugal, Nederland, België, Luxemburg, Denemarken, Zweden, Finland, Polen, Hongarije, Tsjechische republiek, Slowakije, Oostenrijk, Slovenië, Estland, Letland, Litouwen, Griekenland, Cyprus, Roemenië, Bulgarije, Zwitserland, Noorwegen en Liechtenstein.

Als een product in een ander deel van de wereld gekocht is, kan Samsung Electronics Benelux geen reparaties garanderen.

Raadpleeg de bij het toestel geleverde ‘Warranty Card’ voor Service Contact Punten en contact informatie. Bekijk ook de garantie pagina van Nederland en België voor meer informatie.'

Erg jammer maar je zult als je garantie wilt naar het land van aanschaf moeten gaan.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 Antwoorden
Fatihhh
Pathfinder
Opties
Goedemiddag, dat is inderdaad zeer vervelend! Wat is hun verklaring waarom ze het niet willen repareren? Want het is een wereldwijde garantie. Mvg, Fatih
0 Likes
Eelco van Driel
First Poster
Opties
Fatih,

De telefoon service dienst van het Samsung center  gaf aan dat het een "buitenlands model is"..... maar de telefoon in de US is identiek aan de NL versie.

Het enige verschil is dat er in een US model een normale Sim en een E-sim zit.....maar dat heeft niets te maken met een eventueel probleem in het scharnier van het toestel; hetgeen ik vermoed dat het is; want het voorscherm doet het normaal totdat hij wordt opengeklapt; en dan schakelt het hele toestel uit.

Ik kan prima naar Breda naar het servicecenter komen; maar alleen als men er ook naar gaat kijken.

Er is normaal garantie op van toepassing; dus ik vind de reactie van de service dienst erg kort door de bocht....neit allen wat betreft klantvriendelijkheid; maar ook wat betreft wettelijke garantie.

0 Likes
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond @Eelco van Driel

Er is geen wereldwijde garantie
hier.

https://www.samsung.com/nl/support/mobile-devices/heb-ik-garantie-als-ik-mijn-samsung-apparaat-in-he...

In deze link kun je de juiste informatie vinden.

'Samsung zal nationale garanties nakomen voor alle producten met EU-specificaties die zijn gekocht door een consument in de Europese Economische Ruimte, hieronder vallen de volgende landen:

Verenigd Koninkrijk, Ierland, Duitsland, Frankrijk, Italië, Malta, Spanje, Portugal, Nederland, België, Luxemburg, Denemarken, Zweden, Finland, Polen, Hongarije, Tsjechische republiek, Slowakije, Oostenrijk, Slovenië, Estland, Letland, Litouwen, Griekenland, Cyprus, Roemenië, Bulgarije, Zwitserland, Noorwegen en Liechtenstein.

Als een product in een ander deel van de wereld gekocht is, kan Samsung Electronics Benelux geen reparaties garanderen.

Raadpleeg de bij het toestel geleverde ‘Warranty Card’ voor Service Contact Punten en contact informatie. Bekijk ook de garantie pagina van Nederland en België voor meer informatie.'

Erg jammer maar je zult als je garantie wilt naar het land van aanschaf moeten gaan.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick