Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Promotie duurt erg lang, wat is de status?

(Onderwerp aangemaakt op: 17-03-2022 09:21 PM)
896 Weergaven
Jimotte
Apprentice
Opties

12 november  heb ik mijn fold 3  binnen gekregen daarna meteen  de promotie geregistreerd 2 keer afgekeurd derde keer goed gekeurd na ongeveer 2 maanden de buds binnengekregen  maar helaas wacht ik nog steeds op de Note Package en travel adapter . Meerdere keren gebeld en steeds zelfde antwoord we zijn er mee bezig . Ik wordt er gek van  en helaas is dit niet de eerste keer 

Wie heeft het zelfde probleem  ?

0 Likes
15 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Wat is je registratienummer?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
Jimotte
Apprentice
Opties

Goedenavond Patrick dit is mijn  NLD5364287GYKWL

Mvg jim otte

0 Likes
JessVR
Explorer
Opties
Ik wacht op mijn S8 tab plus promotie item, de keyboard. Eerste keer afgekeurd terwijl ik het rechtstreeks via Samsung heb gekocht en na de tweede registratie niks terug gehoord dus ik ga er vanuit dat het goed ging maar nog niks ontvangen. Geen idee ook wanneer ze verstuurd worden.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Jimotte, goedemorgen.

Goed dat je ons een berichtje stuurt, we helpen je dan ook graag verder. Als ik je gegevens erbij pak zie ik staan dat er wel al iets is geleverd eind januari, ik kan alleen niet zien wat er precies bezorgd is en waarom het andere gedeelte van deze promotie nog niet is geleverd.

Ik heb deze vraag dan ook uitgezet bij mijn collega's van de promotie afdeling en zodra ik hier een terugkoppeling op heb ontvangen stuur ik je ook weer een berichtje!

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Jimotte, goedemorgen.

Ik heb van mijn collega's van de promotie de terugkoppeling gehad dat de levering van het Note-pakket opnieuw zal worden aangemeld, je krijgt hier ook bericht over zodra de zending onderweg is naar je.

Groeten,

Martijn

0 Likes
Eline12
Apprentice
Opties

9 maanden na aankoop van de Zflip 3 5G nog steeds de beloofde promo niet ontvangen!

Galaxy buds2 black zouden max 9 weken na aankoop geleverd worden.

Talloze klachten via de klachtendienst ... want verder dan die klachtendienst kan blijkbaar niemand gecontacteerd worden. Een verantwoordelijke is onmogelijk te bereiken.

9 maanden na aankoop krijg ik nog steeds te horen 'als ze terug op voorraad zijn worden ze direct verstuurd'.  Directe oplossingen worden niet geboden , nochtans zijn ze overal gewoon op voorraad te koop!  Ondertussen zijn ze al een verouderd product!

Schandalig voor een bedrijf zoals Samsung!!!

Zéér ontevreden over de service van dit bedrijf 

Eline12
Apprentice
Opties

Promo.
Alles is correct aangevraagd, dat is mij maanden geleden al bevestigd.
Ik ontving zelfs een track & trace code gezien deze al digitaal aangemeld stond, maar die werd gewist wegens een technische fout , er werden 'per ongeluk mails gestuurd' waardoor ze als geleverd stonden. Ik zou een nieuwe code ontvangen vanaf deze weer op voorraad waren. Tot op vandaag krijg ik steeds hetzelfde antwoord ' ze zijn nog steeds niet op voorraad, u ontvangt een nieuwe track & trace vanaf ze terug op voorraad zijn'... terwijl ze wel nieuwe promo's doen met hetzelfde product. Pure oplichterij dus! 
Talloze mails naar de klachtendienst waar ze je vraag altijd 'overmaken naar de interne dienst ' . Ondertussen blijf ik maar wachten op een product die ook al lang niet meer dezeflde waarde heeft als bij aankoop van de gsm! schandalig... geen ander woord voor... 

BEL5124063RVVHW goedgekeurd op 14/01/2022

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @Eline12, goedmorgen.

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Het is natuurlijk niet fijn dat het zo lang moeten duren. Als ik je gegevens erbij pak zie ik staan dat je hierover in gesprek bent met mijn collega's via WhatsApp. Om misverstanden te voorkomen en het overzicht te bewaren stel ik ook voor om het gesprek via één kanaal te laten verlopen. Zodra mijn collega's een terugkoppeling hebben zal je van hen ook een berichtje krijgen.

Onze excuses voor het ongemak en de vertraging!

Groeten,

Martijn

Eline12
Apprentice
Opties

Ik stuur u al negen maanden berichten. 
wachten op uw terugkoppeling ben ik al lang meer dan beu. 
Als jullie geen overzicht meer kunnen houden is de oplossing nochtans vrij simpel : u stuurt me  per direct waar ik recht op heb! 
Tot die tijd zal ik u inderdaad op alle kanalen dagelijks vragen naar een oplossing , misschien dat het dan na 9 maanden eens vooruit begint te gaan! 

0 Likes