op 11-03-2022 11:09 AM
Goedemorgen!
Graag zou ik jullie om advies willen vragen over het volgende.
Vanuit Samsung loopt er een cashback actie op de Galaxy Fold 3. Hiervoor komen alleen geselecteerde webshops en EAN codes in aanmerking. Deze staan keurig aangegeven op deze pagina van Samsung.
www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=8RZEXYZJDN48V
Een van de deelnemende webshops is bol.com. Op de site van bol.com staat aangegeven dat zij dit toestel aanbieden met een EAN code die binnen de aangegeven range valt. Ook is Bol.com zélf de aanbieder en leveren ze dus niet via een andere leverancier. Hiermee zou dit toestel dus binnen de actievoorwaarden passen (mits het uiteindelijk geleverde toestel natuurlijk inderdaad een juiste EAN code op de doos heeft staan)
Echter wordt op de site van Bol.com níet verwezen naar de cashback actie, wat bij andere aanbieders wel het geval is. Dit maakt mij erg huiverig voor de geldigheid van deze aanbieding, temeer omdat je voor registratie de IMEI code moet ingeven waarvoor je de verpakking moet openen.
Mijn concrete vraag: kan ik bij een juiste EAN code van het product én aankoop bij een aangesloten webshop erop vertrouwen dat de Cashback geaccepteerd zal worden óók als de verkoper hier zelf géén verwijzing naar maakt op zijn site?
Dank alvast voor jullie advies!
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 11-03-2022 11:24 AM
11-03-2022 11:13 AM - bewerkt 11-03-2022 11:14 AM
11-03-2022 11:18 AM - bewerkt 11-03-2022 11:19 AM
Goedemorgen @Patrick,
Dank je voor je snelle reactie!
Reden om naar Bol.com te kijken is (uiteraard 😇) een financiële, het scheelt een slordige 250 euro met andere aanbieders zoals Coolblue of Samsung zelf.
Mbt een NL model of niet, geeft de EAN code op de doos van het product hier geen uitsluitsel over? Of kan ik daar niet op vertrouwen hiervoor?
op 11-03-2022 11:24 AM
op 11-03-2022 12:01 PM
@Patrick
Nogmaals dank voor je reactie. Ik begrijp wat je zegt met betrekking tot de 'handelswijze' van deze leverancier. Het was niet mijn intentie de 'betrouwbaarheid' van bol.com ter discussie te stellen, excuus als dit zo is overgekomen.
Ik denk dat ik er verstandig aan doe om maar op het 'onderbuik gevoel' te vertrouwen. 'Bij twijfel niet inhalen'.
Dank je voor je advies.
op 11-03-2022 12:05 PM
op 14-03-2022 08:34 AM
HI @012380, goedemorgen.
Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Wat tof om te lezen dat je interesse hebt in de Samsung Galaxy Fold, als je mij een privé berichtje stuurt heb ik misschien nog wel iets leuks voor je 😇
Groeten,
Martijn