op 13-07-2023 05:33 PM
Hoi!
Gisteren heb ik mijn telefoon meegegeven met de Samsung Ophaaldienst. Mijn Fold 4 wilde ineens niet meer helemaal openklappen. Met 3 dagen zou het toestel gerepareerd weer terugkomen, maar ik denk niet dat dit gaat gebeuren.
Er stond vanmiddag 'Wachten op onderdelen', maar nu staat er 'Wacht op Samsung SAW'.
Wat houdt dit in? Wordt mijn toestel nog gerepareerd?
RMA nummer is iRMADRSA18150430
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 13-07-2023 07:59 PM
op 13-07-2023 07:59 PM
op 14-07-2023 08:18 AM
op 17-07-2023 07:51 PM
Hoi Patrick,
Dank voor de reactie! Maar 14 werkdagen? Ik heb nog niks vernomen en heb ook nog niet het toestel terug.
Kan ik zelf contact opnemen met de afdeling? Ik heb nu geen telefoon en dat is erg lastig.
op 18-07-2023 07:49 AM
18-07-2023 09:27 AM - bewerkt 18-07-2023 09:27 AM
Ik heb precies hetzelfde! Er is nog steeds geen contact opgenomen met mij. Heb hiervoor ook al een bericht op de community pagina geplaatst.
Veel succes in ieder geval met Samsung...
op 18-07-2023 03:26 PM
Ja, dat ben ik niet gewend van Samsung... Beloof dan ook niet dat het toestel binnen 3 dagen terug is, want zoals ik lees is dat vaak niet het geval.
En als ik het goed begrijp moet je dus 14 dagen wachten voordat je überhaupt wat van Samsung hoort, en dan is het nog maar de vraag wat je hoort... Verschrikkelijke service.
op 19-07-2023 08:22 AM
Hi @jornbijen, goedemorgen.
Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder. Het is natuurlijk niet fijn wanneer het allemaal wat langer duurt en kan me ook goed voorstellen dat je hiervan baalt. ALs ik je gegevens erbij zie ik ik staan dat jouw telefoon niet meer hersteld kan worden en er gekeken wordt naar een alternatieve oplossing. Van mijn collega's heb ik begrepen dat ze hierover contact met je zullen opnemen om dit verder te bespreken.
Mijn excuses voor het ongemak en de vertraging!
Groeten,
Martijn
op 19-07-2023 10:38 AM
Er is contact opgenomen, en ik ben enorm verbaasd over wat er in de mail staat....
--
Onlangs heeft u van ons vernomen dat uw toestel onherstelbaar is verklaard.
Wij zullen vanuit onze kant de aankoop ongedaan maken. Zodra wij dit hebben gedaan, krijgt u van ons een e-mail met daarin een referentienummer. Uw verkoper kan hiermee navraag doen bij ons.
Wij hopen dat u er samen met uw verkoper uit kunt komen.
--
Oftwel: wij pikken gewoon je telefoon in, je krijgt een referentiedocumentje en zoek het voor de rest maar lekker uit.
Waar slaat dit op??? Ik verwacht een gerepareerde danwel vervangende telefoon. Het is toch van de zotte dat ik vanalles moet regelen en Samsung je maar gewoon laat stikken.
Dit was de laatste keer Samsung na al die jaren..
op 19-07-2023 10:44 AM
Hi @jornbijen, goedemorgen.
Omdat jouw telefoon onherstelbaar is verklaard wordt deze gecrediteerd naar je verkoper. Je krijgt dan van ons ook bericht met een nummer waarmee je met de verkoper kan kijken naar een alternatieve oplossing.
Groeten,
Martijn