Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Galaxy Z-Flip3 gaat niet meer aan.

(Onderwerp aangemaakt op: 17-11-2022 06:36 PM)
884 Weergaven
Members_rAfuksK
First Poster
Opties

Z FLip 3 is niet eens een jaar mee gegaan, scherm gaat niet meer aan. Zelfde bij een vriend van mij die een week later hetzelfde toestel heeft gekocht. Ga het niet eens opsturen, weet hoe dat werkt...er zit een kras op je scherm..je mag 550 euro betalen. Nooit meer Samsung terwijl ik die al sinds galaxy S2 gebruik. Waardeloos product. Raad ook iedereen af een Samsung te halen vanaf nu. ZO, dat wilde ik even kwijt na voor 850 euro opgelicht te zijn.

0 Likes
9 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Minder dan een jaar is wel vreemd, is het toestel gevallen of gestoten? Heb je een hoesje / screenprotector gebruikt?

Nooit meer Samsung gaat wat ver.. heb je misschien wat meer informatie over hoe het probleem is ontstaan?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Riffa
First Poster
Opties
Ik heh mijn zfold3 al 1,5jaar , geen enkele problemen.
Sahri
Helping Hand
Opties
Het is een relatief nieuwe technologie, dat vouwbare scherm dus daar kan genoeg mee misgaan. Daarom blijf ik bij de 'ouderwetse' bar telefoon.
Ckap
Apprentice
Opties
Ik heb nu sinds 2 weken last van een scherm dat weigert. Ik heb hem nu ruim een jaar en heb hem altijd netjes behandeld. Nooit gevsllen of zo. Folie is vervangen onder garantie. Als dit niet netjes opgelost wordt, dan geen Samsung meer. Dat had bij testen eruit moeten komen. Designfout!!
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Ckap, goedemorgen.

Standaard heb je 2 jaar fabrieksgarantie op je telefoon en kan je deze ook aanmelden voor een serviceverzoek 😇 DIt is verder geen designfout of iets dergelijks, in het servicecentrum zal jouw telefoon verder onderzocht worden. Je kan dan kiezen voor de ophaalservice of een bezoek aan één van onze service punten, in het service centrum wordt jouw telefoon dan verder onderzocht. 
Kijk hier voor meer informatie:

• Service Punten: https://bit.ly/2CKz9mr
• Ophaalservice: https://bit.ly/3eckAdW

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Ckap
Apprentice
Opties
Morgen al een afspraak staan voor een gesprek. Maar, een msnkement dat zo vaak voorkomt is toch wel een design probleem. Wat de oorzaak ook is.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Dankjewel voor je terugkoppeling 👍 Om zoiets te kunnen beoordelen zal je telefoon eerst onderzocht moeten worden in het servicecentrum. 

Houd je ons verder op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Ckap
Apprentice
Opties
👍
Norgerbos
First Poster
Opties
Dan heb je geluk.Mijn toestel gaf binnen een haar al een duidelijke stofstreep zien en heeft samsung gerepareerd met een nieuw antistof en breukscherm.Helaas is het nu weer aan de gang op de vrouwlijk 1 dikke laag stof en daarom heen laat het beschermingsscherm los!.
Jammer want ik ben dol op dit toestel dus zal ik hem maar weer brengen naar de Vodafone winkel.Maar wie zegt mij dat het niet voor de 3e keer gebeurt.Slechte reklame voor Samsung helaas
0 Likes