Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Galaxy flip z3 scherm laat los

(Onderwerp aangemaakt op: 28-02-2023 04:57 PM)
1576 Weergaven
Cecielvb76
Apprentice
Opties
Ik heb een flip z3 van nu 9maanden oud.
Helaas laat de folie die af fabriek op het scherm zit los op de vouw 
Valt dit in de garantie en zoja hoe gaat het in z'n werk om dit te laten repareren?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Wanneer je het toestel aanmeldt voor een reparatie zal deze eerst onderzocht worden om te bepalen of dit binnen de garantie voorwaarden hersteld kan worden. Wanneer blijkt dat dit niet binnen de garantie voorwaarden valt krijg je hier ook bericht van samen met een prijsopgave. 

Kijk hier voor meer informatie: Samsung Reparatie: Smartphone, Tablet, TV | Samsung Nederland

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 Antwoorden
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties
Vooral niet er af halen. Ik zou als ik jou was als het in de buurt is langs een servicestore gaan.
DianeHvB
First Poster
Opties
Dit heb ik al 2x gehad in 1,5 jaar tijd. Heb hem 2x laten maken via de ophaalservice van Samsung.
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Cecielvb76, goedemorgen. 

Goed dat je ons een berichtje stuurt, dit is natuurlijk niet de bedoeling. Via onze website kan je het toestel aanmelden voor een reparatie. Je kan dan kiezen voor de ophaalservice of een bezoek aan één van onze service punten. Kijk hier voor meer informatie:

• Service Punten: https://bit.ly/2CKz9mr
• Ophaalservice: https://bit.ly/3eckAdW

Groeten,

Martijn

0 Likes
Danieldb
First Poster
Opties
Goedenavond

Heb de flip3 nu net een kleine 10 maanden de flip 3 , hij begon uit zijn eigen rare kuren te vertonen ,uit en aan en schollen en apps te openen die ik niet aangeklikt had!!!! Ook in de vouw begon het beschermlaagje scheuren te vertonen en er waren luchtbellen te zien ? Dus ik proberen het beschermlaagje eraf te halen voor een nieuwe erop te doen , trok heel het scherm eraf !!!! Nu opgestuurd en kijken wat samsung kan betekenen voor me ( aangezien dit een veel komend probleem is uit betrouwbare bronnen vernomen)
0 Likes
Cecielvb76
Apprentice
Opties
Beste Martijn,
Bedankt voor je reactie. Hoe kom ik er achter of het onder garantie valt of dat ik zelf voor de reparatie kosten moet opdraaien? Als het niet onder garantie retepareerd wordt wil ik wel vooraf weten wat de kosten zijn zodat ik niet voor verrassingen kom te staan.
Bvd Ceciel
0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Wanneer je het toestel aanmeldt voor een reparatie zal deze eerst onderzocht worden om te bepalen of dit binnen de garantie voorwaarden hersteld kan worden. Wanneer blijkt dat dit niet binnen de garantie voorwaarden valt krijg je hier ook bericht van samen met een prijsopgave. 

Kijk hier voor meer informatie: Samsung Reparatie: Smartphone, Tablet, TV | Samsung Nederland

Groeten,

Martijn

martR
First Poster
Opties
Ik ben er klaar mee. Het laat weer los. En opsturen betekend weer 3 dagen je telefoon weg. Ik koop nooit een flip meer.
0 Likes