Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Geluid inkomende oproep

(Onderwerp aangemaakt op: 01-03-2023 08:56 PM)
1878 Weergaven
Members_fv2lg4L
First Poster
Opties

Hallo mede mede members, 

Ik had een vraag met betrekking tot het geluid bij een binnenkomende oproep en ik vroeg me af of iemand mij kan helpen met het antwoord op mijn vraag.

Als je muziek afspeelt via Bluetooth naar een externe speaker en er komt een telefonische oproep binnen dan wordt het geluid van die oproep ook over de speaker weergegeven. Is dit uit te zetten ofwel kan de verbinding met de speaker op dat moment worden onderbroken en nadat je oproep hebt beëindigd weer actief worden ? Bedankt voor de hulp

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Om te zorgen dat de oproepen hier niet meer via gaat maar je muziek wel moet je naar je bluetooth instellingen gaan. 

Instellingen-> verbindingen ->bluetooth -> klik op het tandwieltje naast het apparaat waar het om gaat-> zet het vinkje oproepen uit.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 Antwoorden
Neo001
Legend
Opties

Goedeavond. Als u muziek afspeelt op een externe speaker en er komt een oproep binnen, dan wordt het standaard doorgeschakeld naar de externe speaker en stopt de muziek. U kunt op het Bluetooth-symbool in de app Telefoon klikken en dit leidt het gesprek naar de luidspreker van uw telefoon. Zodra de oproep is beëindigd, begint de muziek weer op de externe luidspreker.

Screenshot_20230301_214933_Call.jpg

Screenshot_20230301_214945_Call.jpg

Als u wilt dat de oproep op uw telefoon wordt ontvangen en dat de luidspreker stopt met het afspelen van muziek terwijl het aan staat, opent u de Bluetooth-instellingen van uw luidspreker op uw telefoon en schakelt u Oproepen uit. De muziek stopt terwijl het gesprek bezig is en begint opnieuw wanneer het gesprek is beëindigd.

Screenshot_20230301_220850_Settings.jpg

0 Likes
Oplossing
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Om te zorgen dat de oproepen hier niet meer via gaat maar je muziek wel moet je naar je bluetooth instellingen gaan. 

Instellingen-> verbindingen ->bluetooth -> klik op het tandwieltje naast het apparaat waar het om gaat-> zet het vinkje oproepen uit.