Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Flip4: Zit vast in Veilige modus

(Onderwerp aangemaakt op: 24-01-2024 03:28 PM)
640 Weergaven
Tinkerbell1
Pathfinder
Opties
Mijn flip4 gaat als hij een update krijgt of op een andere reden opnieuw is opgestart naar veilige modus hierin blijft hij dan oneindig hangen.
Ook blijft de volume knop hangen in het startscherm. 
En op WhatsApp word niet meer gereageerd.
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Tinkerbell1
Pathfinder
Opties
Hij is gelukkig nu uit veilige modus, maar opnieuw opstarten had geen nut ook de harde restte hielp niet.
Na een avond het herhalen pakte hij uiteindelijk wel de uitschakeling

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag @Tinkerbell1 ,

Is je toestel nu in veilige modus? Helpt opnieuw opstarten?

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Oplossing
Tinkerbell1
Pathfinder
Opties
Hij is gelukkig nu uit veilige modus, maar opnieuw opstarten had geen nut ook de harde restte hielp niet.
Na een avond het herhalen pakte hij uiteindelijk wel de uitschakeling
Tinkerbell1
Pathfinder
Opties
Patrick, gelukkig is mijn flip4 nu niet in veilige modus en probeer ik het opnieuw opstarten te vermijden anders kan ik nl niks met mijn gsm
0 Likes
Members_B5dsx8S
First Poster
Opties

Na een software update zit ook mijn flip4 in veilige modus.  Na herhaaldelijk opnieuw opstarten nog steeds niet gelukt om uit veilige modus te geraken.  Kan iemand mij hiermee verder helpen ?

0 Likes
Svdbbx
Moderator
Moderator
Opties

Hoi @Members_B5dsx8S,

Wat gek! Normaal kom je uit de veilige modus door het toestel opnieuw op te starten. We hebben ook de mogelijkheid om op afstand met je mee te kijken. Je kan dan een afspraak voor een Hulp-op-Afstand-sessie maken, één van mijn collega's belt je dan terug en kijkt op afstand met je mee. Mijn collega kan daar waar nodig ook een aanpassing of wijziging doorvoeren. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU.

Groetjes,

Sylvia

rsz-846676
0 Likes