Chiudi

What are you looking for?

annulla
Visualizzazione dei risultati per 
Cerca invece 
Intendevi dire: 

Samsung S25 Ultra loopt vast

(Argomento creato il giorno: 21-02-2025 01:35 PM)
998 Visualizzazioni
Casper67
Explorer
Opzioni

Goedendag,

Ik ben erg benieuwd of er meer mensen met problemen zijn met de Samsung S25 Ultra.

Mijn telefoon loopt heel vaak vast. bijvoorbeeld wanneer ik buiten loop en ik wordt gebeld, dan wil ik opnemen maar doet het toestel niets en staat dan vast. Enige manier om het toestel weer te kunnen gebruiken is deze middels de volume-down en zij-knop net zo lang ingedrukt te houden tot het toestel herstart. Ook de bluetooth is erg instabiel.

Zijn er meer mensen waarbij het toestel regelmatig vast loopt, bijna dagelijks 😞

Casper

0 Likes

4 Soluzioni

Soluzioni accettate
Soluzione
mollie319
Big Cheese
Opzioni

Graag gedaan.

Over je vraag over bijvoorbeeld Samsung Health, qua backup mogelijkheden.
Een aantal Samsung Apps kun je laten synchroniseren met de Samsung Cloud.

Je vindt welke apps dit zijn via: Instellingen > tik helemaal bovenaan op je Samsung account > Scroll en zoek naar Samsung Cloud en tik daarop. Nu zie je een overzicht met welke Samsung Apps synchroniseren met de Samsung Cloud.

Omgekeerd werkt het net zo, je kunt in Samsung Health naar de Instellingen gaan en daar de synchronisatie met Samsung Cloud aanzetten.

Voor de volledigheid heb ik nog een screenshot toegevoegd.

Screenshot_20250225_073431_Samsung Cloud.jpg

Peace & Β ωild!
In This Galaxy, On My Galaxy and Beyond!
Alledaags: S25 Ultra/Z Fold6, Watch Ultra, Galaxy Ring, Book4 360, Tab S10 Ultra, Buds3 Pro, SmartTags2
Familie: Z Fold5, Watch7, Tab S9, Buds3 Pro

Visualizza soluzione nel messaggio originale

Soluzione
mollie319
Big Cheese
Opzioni

Zoals @Patrick  al eerder aangegeven heeft, alles wat je terugzet kan een oorzaak zijn voor problemen, je weet immers niet waar exact het probleem zit.

Ik zou echt zijn handelswijze volgen, hij heeft hier zoveel ervaring mee, en ik heb zelf gemerkt dat het wellicht een pijnlijke manier is maar ook de snelste manier.

Ik dacht in het begin ook, als ik dit nu handmatig doe en dat synchroniseer om vervolgens wederom tegen hetzelfde probleem aan te lopen alleen was ik dan uren zo niet dagen verder. Er lijkt geen logica in te zitten wat nu precies welk probleem veroorzaakt, hoe vervelend het ook is.

Je kunt ook rustig door de community zoeken en bladeren en je zult zien dat 99 van de 100 keer bovenstaande werkwijze de beste oplossing is.

Peace & Β ωild!
In This Galaxy, On My Galaxy and Beyond!
Alledaags: S25 Ultra/Z Fold6, Watch Ultra, Galaxy Ring, Book4 360, Tab S10 Ultra, Buds3 Pro, SmartTags2
Familie: Z Fold5, Watch7, Tab S9, Buds3 Pro

Soluzione
Casper67
Explorer
Opzioni
Hi Ajay,

In principe wordt er niets vanuit een backup teruggezet, ik doe nu alles handmatig. Maar onderweg en nu zonder installaties, verwacht ik geeen vastlopers en/of verbindingsproblemen 😉

Soluzione
Ajay-A
Community Manager
Opzioni

Hallo Casper,

Bedankt voor jouw feedback hierover. Ik ga het ook dit intern doorgeven, We raden dan aan om lang te gaan naar 1 van onze Service Centers. Daar kan mijn collega jouw S25 persoonlijk bekijken en kan je e.v. de issues aan hem tonen. Ze kunnen dan e.v. bepalen of er een reparatie mogelijk is of een andere Trouble Shoot. Zie de onderstaande link voor de locaties en om een afspraak te maken. Je kan ons gerust op de hoogte blijven houden.

https://bit.ly/2CKz9mr

Met groet,

Ajay

Community Manager

0 Likes
39 Risposte
Coenox
Journeyman
Opzioni
Geen last, mijn vrouw ook niet. Heb je een nieuwe installatie gedaan of alles teruggezet van een ander toestel? Of misschien een app die lastig doet?
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opzioni
Goedemiddag,

Een S25 Ultra hoort niet vast te lopen, vanwege de zeer snelle processor is dit eigenlijk niet mogelijk, Smartswitch gebruikt? Zo ja even een handmatige backup doen zonder Smartswitch + een fabrieksherstel.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Casper67
Explorer
Opzioni
Ik had een S20+ 5G en heb deze met SmartSwitch over gezet.
0 Likes
Casper67
Explorer
Opzioni
Dus als ik een backup van mijn S25 maak, vervolgens fabrieksherstel en dan bij het installeren kiezen om vanuit de backups te herstellen?
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opzioni
Dan zet je het probleem weer terug waarschijnlijk.

Je kan de backup handmatig maken:

Sluit de telefoon aan op een computer / usb opslag / externe hardeschijf.

Open de mijn bestanden app of via deze computer > telefoon > interne opslag. Je kunt alle mappen die jouw data hebben kopieren en er zo een backup van maken, vooral de map DCIM deze bevat al je foto's en video's van je camera.

In de Contacten app kun je via instellingen de Contacten exporteren. Dan krijg je een .vcf bestandje, deze kun je ook naar de pc kopieren en later op het nieuwe toestel zetten en dan importeren in de Contacten app.

- Whatsapp backuppen via de Cloud > dit kun je terug vinden in de instellingen van Whatsapp.
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opzioni
Er zijn waarschijnlijk apps en instellingen die zwaar incompatibel zijn meegekomen naar het nieuwe toestel. Vandaar de vastlopers.
Casper67
Explorer
Opzioni
Ok, dan moet ik dat wel even gaan plannen. Ik heb heel veel apps ingedeeld in mappen etc. En dan moet ik dus de hele lijst apart stuk voor stuk downloaden en opnieuw inloggen. Maar als dit echt de enige manier is, dan ga ik dat wel inplannen.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opzioni
Het is de beste manier omdat we niet weten welke instellingen of apps het probleem veroorzaken. Maak screenshots van al je apps zodat je weet welke je moet downloaden erna.
Casper67
Explorer
Opzioni
Weet je of ook ook mijn netwerken en Bluetooth kan opslaan?
0 Likes