Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Telefoon verloren of gestolen

(Onderwerp aangemaakt op: 11-04-2025 07:38 PM)
351 Weergaven
Rokit-10
Journeyman
Opties

Hallo,

Ik ben momenteel in Dubai op vakantie en ben mijn Galaxy S25 Ultra kwijt heb hem verloren of is gestolen. Ik heb gelijk mijn simkaart geblokkeerd en via de vind mijn telefoon app hem terug gezet naar fabrieks instellingen, maar hoe kun je zien of dit ook werkelijk is gebeurt? En kan Samsung de telefoon niet via het IMEI nummer helemaal blokkeren, zodat ze er niks meer mee kunnen? 

Maar wat ik ook vreemd vind op de "zoek mijn telefoon" heeft mijn telefoon een ander IMEI nummer dan op de Samsung site waar mijn telefoon geregistreerd staat, hoe kan dit ?

B.v.d. voor de info.

0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedenavond en welkom op het Samsung forum.

Wat enorm vervelend dat je S25 Ultra kwijt😱 Dat zou voor mij echt een totale nachtmerrie zijn.

Ik denk dat fabrieksherstel via Findmymobile wel gewoon werkt. Als je het Imei nummer en serienummer nog hebt dan kun je dat aan de Community Manager doorgeven. 

https://eu.community.samsung.com/t5/notes/composepage/note-to-user-id/52576662

Via deze link via de browser kun je hem direct een PB sturen. Stuur het serienummer als je dat hebt en Imei nummer en overige info over het toestel als je dat hebt. Dan kan het bij Samsung als gestolen worden opgegeven en volgens mij kunnen ze dan het toestel blokkeren. Doe ook aangifte bij de politie!

Ik heb trouwens dat vervelende antwoord weggehaald @Logged-out 😉

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
Rokit-10
Journeyman
Opties

Kreeg net onderstaand mailtje uit Dubai..😀

Hi, 

I was trying to contact you on this number but no answer (xxxxxxxx).My Taxi Driver friend found a Samsung Phone on his taxi. Please let us know if your the rightful owner. 

This is my taxi friends number +971 XXXXXXXXXXXXXXXX

Regards,

Rafa

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

10 Antwoorden
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedenavond en welkom op het Samsung forum.

Wat enorm vervelend dat je S25 Ultra kwijt😱 Dat zou voor mij echt een totale nachtmerrie zijn.

Ik denk dat fabrieksherstel via Findmymobile wel gewoon werkt. Als je het Imei nummer en serienummer nog hebt dan kun je dat aan de Community Manager doorgeven. 

https://eu.community.samsung.com/t5/notes/composepage/note-to-user-id/52576662

Via deze link via de browser kun je hem direct een PB sturen. Stuur het serienummer als je dat hebt en Imei nummer en overige info over het toestel als je dat hebt. Dan kan het bij Samsung als gestolen worden opgegeven en volgens mij kunnen ze dan het toestel blokkeren. Doe ook aangifte bij de politie!

Ik heb trouwens dat vervelende antwoord weggehaald @Logged-out 😉

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Rokit-10
Journeyman
Opties

Het was voor mij dus ook een nachtmerrie, maar bedankt voor de snelle reactie en heb een bericht met de gegevens van de telefoon naar Community Manager gestuurd.

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie en privébericht Members_bE3N9q0,

Ik hoop dat je alsnog van jouw vakantie kan genieten.

Wij kunnen aan de hand van een bericht van een klant een toestel niet blokkeren of als gestolen kenmerken. We raden altijd aan om het bij de politie aangifte te doen. We raden dan ook het IMEI-nummer en een kopie van jouw aankoopbewijs bij de aangifte te doen. De politie kan dan ons contacteren.  

Kreeg je bij het wissen via Findmymobile wel een bevestiging?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Rokit-10
Journeyman
Opties

Hallo,

Kreeg alleen een melding "wanneer het toestel online gaat wordt hij terug gezet naar fabrieksinstellingen" Maar een bevestiging hiervan heb ik niet gehad. Maar had de simkaart ook geblokkeerd dus dan ziet hij hem waarschijnlijk ook niet meer. Ik ben inmiddels weer in Nederland, ik heb het wel gemeld bij de politie in Dubai, en in Nederland aangifte doen heeft waarschijnlijk geen zin.

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie Rokit-10,

Ik hoop dat je snel een reactie krijgt van de politie in Dubai. Wat ik wel nog voor je kan doen is een 10 procent kortingscode aanbieden voor te gebruiken op onze webshop (https://bit.ly/2pPQ5AD). Ben je hier geïnteresseerd in?

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
Rokit-10
Journeyman
Opties

Hallo,

10% is vriendelijk aangeboden, maar ik sta nog in dubio wat voor toestel ik zal kopen.

0 Likes
Oplossing
Rokit-10
Journeyman
Opties

Kreeg net onderstaand mailtje uit Dubai..😀

Hi, 

I was trying to contact you on this number but no answer (xxxxxxxx).My Taxi Driver friend found a Samsung Phone on his taxi. Please let us know if your the rightful owner. 

This is my taxi friends number +971 XXXXXXXXXXXXXXXX

Regards,

Rafa

Ajay-A
Community Manager
Opties

Dat is erg mooi om te lezen Rokit-10,

Je bent zeker erg opgelucht! Hopelijk kan het snel worden teruggestuurd naar je. Je kan ons gerust laten weten wanneer je weer in het bezit bent van jouw S25 Ultra.

Met groet,

Ajay

Community Manager
Rokit-10
Journeyman
Opties

Ik heb sinds vandaag mijn S25 ultra weer in mijn bezit. Super blij mee