Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Slechte foto's

(Onderwerp aangemaakt op: 20-03-2024 02:21 PM)
1169 Weergaven
Gremsems
Explorer
Opties
Als ik een foto maak met de gewone 12mp camera, dan hoor ik toch gewoon een goeie foto te zien, ook wanneer ik een beetje inzoem op de gemaakte foto? 

Ik ben oprecht verbaasd dat ik niet kan inzoemen zonder een slechte korrelige foto overhou. 
0 Likes
Spring naar oplossing
26 Antwoorden
lillian62
First Poster
Opties
Ik had ook een huawei p30 pro en baal ook dat ik de samsung s24 ultra heb gekocht
0 Likes
lillian62
First Poster
Opties
Hier hetzelfde probleem. Enorm spijt
0 Likes
Members_l3AKNOq
Student
Opties

Ja zo erg ikheb het zelfde, niet 1 foto is mooi. Spijt dat ik mijn s20 heb weggedaan voor deze dure telefoon 

0 Likes
Members_l3AKNOq
Student
Opties

Ik ook

0 Likes
Jan68P
First Poster
Opties

Het zal mooi zijn als we hem voor de s25 kunnen omruilen.

Als het probleem daar opgelost is.

S23 was goed dan maar hopen dat dat ook bij de s25 is.

0 Likes
Members_qptYF1u
First Poster
Opties

Hallo,

Sinds een paar maanden heb ik de samsung galaxy s24 ultra. Veel foto's die ik maak lijken enorm bewogen of van slechte kwaliteit. Ik probeer van alles en toch mislukken ze.

Ik dacht dat dit aan mij lag maar mijn vriend heeft sinds 2 dagen ook de S24 ultra en hetzelfde probleem, terwijl de S23 ultra het veel beter deed.

Is er een instelling waar ik aan kan denken?

Net in de samsung winkel geweest en zij zeiden eigenlijk dat als ik moeite heb met mijn telefoon stil te houden, ik ook het pennetje kan gebruiken. Fijn advies, not... 

20241228_161332.jpg

20241228_161424.jpg

0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_qptYF1u,

Bedankt voor jouw bericht en het is leuk dat je de jouw S24 Ultra gebruikt om foto's maken voor de leuke herinneringen! 

Zie de onderliggende link voor advies over het aanpassen van de ISO waarde. Je kan ons gerust weer een bericht sturen of er een verbetering in zit.

https://bit.ly/3fCa3Mn

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes