Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Welke screen protector voor een S24 Ultra

(Onderwerp aangemaakt op: 20-03-2024 02:21 PM)
1506 Weergaven
Piet9
Pathfinder
Opties

Ik wil geen screen protectors blijven kopen, daarom wou ik eens vragen welke andere mensen gebruiken.
Ik ben begonnen met de folie van Samsung zelf maar ik slaag er echt niet in om die bubbelvrij aan te brengen.
Ik heb er nu een week eentje van WSKEN op zitten maar die bevalt niet echt.
Er is geen antireflectiecoating dus het scherm is weer erg 'spiegelend' en de fingerprint sensor werkt nog steeds niet goed (ik heb al verchillende keren fingerprints toegevoegd).

Bij de folies vindt je er wel verschillende die een antireflectiecoating hebben maar ik wou eigenlijk liever een tempered glass maar dan ook met zo een coating.
In et verleden heb ik whitestone gebruikt maar die brokkelt vrij snel af en heeft ook geen antirefectiecoating.
Er zouden er wel zijn van panzerglass maar in de reviews is daar toch veel negatieve commentaar op.
Zagg heb ik ook al gebruikt maar daar had ik ook moeite om die bubbelvrij aan te brengen.
Ik wil er wel iets meer aan uitgeven indien nodig maar dan wil ik wel de zekerheid dat die voldoet voor duurzaamheid, antireflectie, volledige afdekking van het scherm. goede pasvorm en een fingerprint sensor die blijft werken.

Weet er iemand raad?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Piet9
Pathfinder
Opties

Inderdaad had ik voor Whitestone geen slechte review(s) maar wel zelf slechte ervaringen.
Aangezien er hier niemand opdaagt met een anti reflective screen protector (enkel de panzer adverteert dit maar daar komen dan wel slechte reviews op) ga ik voor een amFilm, tempered glass , geen anti reflective maar wel goede reviews over vingerafdrukken die blijven werken.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
8 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Ik gebruik al heel veel jare WhiteStone Dome. Deze zijn makkelijk aan te brengen zonder bubbels en werken perfect met de vingerafdruk sensor.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Mailootje
Pioneer
Opties
Goede avond,

Ik gebruik momenteel het PanzerGlass zonder privacyfilter. Het zit perfect op het scherm en mijn huidige hoesje past ook zonder problemen.

Als je de vingerafdrukscanner gebruikt, zul je wel even je vinger opnieuw moeten registreren, aangezien er een laagje glas tussen is gekomen. Maar daarna werkt hij weer als normaal, zonder problemen.

Zorg er ook voor dat je de extra touchgevoeligheid aanzet.
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Piet9,

Bedankt voor jouw bericht. Heb je wat aan de tips van Patrick en  Mailootje?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Piet9
Pathfinder
Opties

Neen hoor, eigenlijk niet, de merken waar ze het over hebben , hebben ofwel veel slechte reviews of ik heb er in het verleden problemen mee gehad.
Ik had gehoopt op andere merken van protectors.

Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie Piet9,

Je kan misschien checken op vergelijkingswebsites. Wellicht kom je daar op de gewenste protector terecht. Ik hoop dat je de jouwe gauw vind.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Whitestone Dome heeft geen slechte reviews. Je kan dit prima gebruiken.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Oplossing
Piet9
Pathfinder
Opties

Inderdaad had ik voor Whitestone geen slechte review(s) maar wel zelf slechte ervaringen.
Aangezien er hier niemand opdaagt met een anti reflective screen protector (enkel de panzer adverteert dit maar daar komen dan wel slechte reviews op) ga ik voor een amFilm, tempered glass , geen anti reflective maar wel goede reviews over vingerafdrukken die blijven werken.

0 Likes
Arjan
Apprentice
Opties
Ik gebruik de Whitestone screenprotector en de fingerprint sensor werkt prima. Enige nadeel is dat de protector i.c.m. orginele Samsung Flipcover wat slijtplekken gaat vertonen die voornalijk zichtbaar zijn als het scherm uit is.
0 Likes