op 20-03-2024 02:21 PM
Ik wil geen screen protectors blijven kopen, daarom wou ik eens vragen welke andere mensen gebruiken.
Ik ben begonnen met de folie van Samsung zelf maar ik slaag er echt niet in om die bubbelvrij aan te brengen.
Ik heb er nu een week eentje van WSKEN op zitten maar die bevalt niet echt.
Er is geen antireflectiecoating dus het scherm is weer erg 'spiegelend' en de fingerprint sensor werkt nog steeds niet goed (ik heb al verchillende keren fingerprints toegevoegd).
Bij de folies vindt je er wel verschillende die een antireflectiecoating hebben maar ik wou eigenlijk liever een tempered glass maar dan ook met zo een coating.
In et verleden heb ik whitestone gebruikt maar die brokkelt vrij snel af en heeft ook geen antirefectiecoating.
Er zouden er wel zijn van panzerglass maar in de reviews is daar toch veel negatieve commentaar op.
Zagg heb ik ook al gebruikt maar daar had ik ook moeite om die bubbelvrij aan te brengen.
Ik wil er wel iets meer aan uitgeven indien nodig maar dan wil ik wel de zekerheid dat die voldoet voor duurzaamheid, antireflectie, volledige afdekking van het scherm. goede pasvorm en een fingerprint sensor die blijft werken.
Weet er iemand raad?
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 24-03-2024 02:52 PM
Inderdaad had ik voor Whitestone geen slechte review(s) maar wel zelf slechte ervaringen.
Aangezien er hier niemand opdaagt met een anti reflective screen protector (enkel de panzer adverteert dit maar daar komen dan wel slechte reviews op) ga ik voor een amFilm, tempered glass , geen anti reflective maar wel goede reviews over vingerafdrukken die blijven werken.
op 20-03-2024 04:22 PM
op 20-03-2024 11:17 PM
op 22-03-2024 01:26 PM
Hallo @Piet9,
Bedankt voor jouw bericht. Heb je wat aan de tips van Patrick en Mailootje?
Met groet,
Ajay
op 22-03-2024 01:32 PM
Neen hoor, eigenlijk niet, de merken waar ze het over hebben , hebben ofwel veel slechte reviews of ik heb er in het verleden problemen mee gehad.
Ik had gehoopt op andere merken van protectors.
22-03-2024 01:35 PM - bewerkt 22-03-2024 01:35 PM
op 23-03-2024 12:21 PM
op 24-03-2024 02:52 PM
Inderdaad had ik voor Whitestone geen slechte review(s) maar wel zelf slechte ervaringen.
Aangezien er hier niemand opdaagt met een anti reflective screen protector (enkel de panzer adverteert dit maar daar komen dan wel slechte reviews op) ga ik voor een amFilm, tempered glass , geen anti reflective maar wel goede reviews over vingerafdrukken die blijven werken.
op 02-01-2025 08:13 PM