Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Full screen is niet geheel fullscreen

(Onderwerp aangemaakt op: 30-03-2024 07:53 AM)
810 Weergaven
Rick1988
Pioneer
Opties
Goedemorgen Samsung leden,

Op mijn S24 Ultra kijk ik regelmatig programma's terug via de ziggo app, youtube, netflix, etc.

Dan kantel ik het scherm, zodat ik een groter beeld heb en full screen kan kijken. Alleen blijven er altijd 2 zwarte balken bij staan (boven en onder) en is het dus niet volledig fullscreen. Weet iemand hoe mijn hele scherm ingevuld wordt?

Alvast dank.

3 Antwoorden
Mailootje
Pioneer
Opties
Hij de display settings heh je 2 settings. Onderste "Camera Uitsnede" hiermee kan je per app aangeven als de camera uitsnede donker moet blijven.

Bij "Full screen apps" heb je alleen apps staan die full-screen ondersteunen.

Het beeld van Ziggo en alle andere platformen zijn meestal 16:9. Dit is dus bijvoorbeeld 1920x1080. Als je jouw display hebt ingesteld op FHD dan is deze resolutie 2340x1080. Een stukje hoger dan 16:9. Zo uit mijn hoofd is het scherm van de S24 Ultra 19.5:9.

Bij YouTube zou je met 2 vingers het volledige scherm kunnen gebruiken. Dan verlies je wel wat content aan de bovenkant en onderkant aangezien de video als het ware wordt vergroot en het niet past op het scherm.1711794619976.jpg
0 Likes
Rick1988
Pioneer
Opties
Heb ik allemaal al geprobeerd. Helaas werkt het nog niet. Ik zie dat het bij bijvoorbeeld reviewfilmpjes van de S24U wel zo is dat het hele scherm bedekt is. Zelfs als ik met 2 vingers inzoom blijft er nog een heel klein balkje zwart.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Rick1988,

Bedankt voor jouw bericht, Dit kan te maken hebben met het beeldformaat en/of beeldverhouding van de bron. Hierdoor is niet altijd fullscreen zonder balkjes mogelijk. Laat weten als je meer informatie nodig hebt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes