Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Slechte foto's

(Onderwerp aangemaakt op: 20-03-2024 02:21 PM)
1164 Weergaven
Gremsems
Explorer
Opties
Als ik een foto maak met de gewone 12mp camera, dan hoor ik toch gewoon een goeie foto te zien, ook wanneer ik een beetje inzoem op de gemaakte foto? 

Ik ben oprecht verbaasd dat ik niet kan inzoemen zonder een slechte korrelige foto overhou. 
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_qptYF1u,

Bedankt voor jouw bericht en het is leuk dat je de jouw S24 Ultra gebruikt om foto's maken voor de leuke herinneringen! 

Zie de onderliggende link voor advies over het aanpassen van de ISO waarde. Je kan ons gerust weer een bericht sturen of er een verbetering in zit.

https://bit.ly/3fCa3Mn

Met groet,

Ajay 

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
26 Antwoorden
Gremsems
Explorer
Opties
Is toch absurd hoe korrelig dit is.... 20240320_141626_1000069343_1710940912.jpg
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Met 12 MP is het ook niet de bedoeling dat je achteraf in gaat zoomen. Misschien een idee om de camera op een hogere resolutie te zetten.. Je zou ook kunnen inzoomen bij het maken van de foto.

Welke S24 heb je?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Members_IPWZzNf
First Poster
Opties

Ik heb hetzelfde probleem, erg teleurgesteld

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_IPWZzNf,

Bedankt voor jouw bericht. Wij kunnen op afstand dan met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Members_l6YJZeG
First Poster
Opties

Ik baal als een stekker dat ik mijn s21 heb verkocht. Deze maakte zoveel mooiere foto's. 

De huidige s24 is echt teleurstellend.

Heel korrelig, veel bewogen, en flets beeld met meerdere kids erin kan gewoon niet meer omdat altijd wel ergens iets niet perfect is.

Zelfs mijn oude foto's op dit scherm lijken flets.

Heb de foto's in kwestie nog niet ingeladen op een computer om daar een vergelijking te maken, maar verwacht ee niets van.

Zo hier op de telefoon in ieder geval erg ontevreden.

Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_l6YJZeG,

Bedankt voor jouw bericht. Wanneer dit voor jou nog is na de laatste update kan je via onze Samsung Members-app een foutrapport indienen, open hierbij de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning. Scroll je dan iets naar beneden, dan zie je de optie staan om een Foutrapport in te dienen. Mijn collega's kunnen dit dan verder onderzoeken en nagaan of dit met een update vanuit ons kan worden verholpen.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
El17042024
First Poster
Opties
Ik heb hetzelfde probleem, is hier inmiddels een oplossing voor? Heb een fout rapport verzonden.
0 Likes
DJvdM
First Poster
Opties
Ik heb een S24+ maar had een huawei p30 pro. Ik heb spijt als haren op mijn hoofd. De S24+ is erg slecht qua foto's. Snel wazig of overbelicht. Erg ontevreden over deze samsung telefoon. Had er zoveel meer van verwacht.
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @El17042024,

Bedankt voor jouw bericht en feedback. Is jouw S24 ook helemaal up-to-date? Zo ja en de issue is er nog steeds, kan je dan een foutrapport insturen via de Members-app? Mijn collega's kunnen dit dan verder onderzoeken en nagaan of dit met een update vanuit ons kan worden verholpen.

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes