Voor iedereen die een betere batterijduur wilt met zijn of haar Galaxy toestel heb ik een stukje geschreven wat zal helpen om langer met de... Bekijk bericht
Custom List Message Item |
---|
Voor iedereen die een betere batterijduur wilt met zijn of haar Galaxy toestel heb ik een stukje geschreven wat zal helpen om langer met de... Bekijk bericht |
Hi everyone! My phone is samsung s24. When I call Bixby with my voice, she turns on, but then q uickly turns off... Bekijk bericht |
Als ik het alarm inschakel komt de klok niet meer rechts boven in beeld. Heel vervelend. En bij vergrendelscherm geen meldingen. Bekijk bericht |
Zoals ik al meer heb gelezen zijn er problemen met het snel leeg raken van de accu. Hier hetzelfde probleem!!! ... Bekijk bericht Goedemiddag, Je batterij gaat snel leeg omdat er wat dingen niet helemaal goed zijn in de update. Sa... Bekijk bericht |
Hallo, Sinds de nieuwe update is het weer programma niet volledig boven de apps. Wie kan helpen? Bekijk bericht |
Hallo, Sinds de nieuwe update kan ik niet meer vegen van links naar rechts waar de apps allemaal staan. Alleen naar boven... Bekijk bericht |
Iemand een tip? Bij draadloos verbinden S24 ultra via een dongle met Carplay android wordt de verbinding er na 1 seconde weer uitgegooid. Nieuwe... Bekijk bericht De auto uit de koppeling met Bluetooth en dongle helemaal verwijderen, dan weer opnieuw verbinden. D... Bekijk bericht |
Hoi vraagje na de iu7 update heb ik dat m'n widget scherm vol alarmen nu hun naam er niet meer bij hebben staan....is er een manier om gewoon... Bekijk bericht |
Quick panel is verdwenen bij mijn s24 ultra na update. Even snel vliegtuigstand of op niet storen bv is weg.... 😵 💫 help Bekijk bericht |
Ik word zo blue van steeds weer die veranderingen. Er mag blijkbaar gewoon niets meer hetzelfde blijven. Steeds wanneer je gewend ben aan iets,... Bekijk bericht |
sinds android update 15 kan ik niet meer bellen of teruggebeld worden daarna stabiliteit update gekregen daar is het mis gegaan gelopen Bekijk bericht |
Heb net een nieuw software update gedaan en ineens is mijn telefoon veel sneller leeg. Vannacht om 1uur uit de lader gehaald. Was toen 100%... Bekijk bericht Dit probleem ondervind ik helaas ook op mijn S20FE met de security update van april Bekijk bericht |
Hello, sorry to write in my language. But I can't explain in detail in another language - Secure Folder • I had a... Bekijk bericht No, I don't mean that, the safe folder is there and my information is there, but when I exit it I hi... Bekijk bericht |
Ik heb zojuist de update gedaan maar blijf hangen / in een continue loop voor alle opties na drukken op start. (van 'Je communicatie... Bekijk bericht Ik heb hetzelfde probleem, maar als ik dit probeer toe te passen komt er bij mij helaas geen recover... Bekijk bericht |
Goedemiddag, Naar mijn idee staan alle NFC instellingen goed, maar zodra ik contact wil betalen geeft hij aan biedt je pas... Bekijk bericht Hallo @Plien93, Datr is inderdaad bijzonder. Wanneer alles up-to-date is, jouw toestel opnieuw hebt ... Bekijk bericht |
Zojuist onvrijwillig de OneUI7 "update" uitgevoerd... nou noem het maar een downgrade. Nou 3x keer niks. Foei lelijk. Lijkt gewoon op... Bekijk bericht Goedenavond, Het lijkt inderdaad behoorlijk veel op Apple nu helaas. Maar je kunt veel dingen wel aa... Bekijk bericht |
|
Please for the love of god I don't want the seaechbar at the bottom. Make it a setting as to where you want the searchbar. Bekijk bericht Thank you for the feedback @AcceptableEuropean, We really appreciatie your opinion about this. Via t... Bekijk bericht |
Wat zijn alle features van one ui7 op s24? Weet er veel maar niet alle. Graag reactie. Bekijk bericht |
Mijn s24 ultra gisteren opgeladen en daarna niet meer gebruikt, in 8 uur tijd zonder enig gebruik 17% batterij verbruikt! Dit is niet... Bekijk bericht |
Ik heb een Samsung S24. Ik maak een koppeling met mijn hoorapparaat, een Advance RIC x80 (van Specsavers). Dat ging allemaal goed tot een poosje... Bekijk bericht Beste HansL,Ik ben er achter, ik zocht steeds op de telefoon bij instellingen, maar had op de 3 boll... Bekijk bericht |