Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Waarom kan ik geen mms berichten meer verzenden??

(Onderwerp aangemaakt op: 2 weken geleden)
115 Weergaven
shouf
Apprentice
Opties
En is er een manier om dit alsnog weer te activeren?? Gebruikte de functie bij regelmaat op mijn s21 fe...

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie @shouf,

Heb je nog wel dezelfde provider. Want het kan zijn dat je provider geen uitgaande mms berichten toestaat. Je kan dit ook controleren door te gaan naar de Berichten-app ---> Klik rechtsboven op je icoon ---> Instellingen voor Berichten ---> Geavanceerd. Hier kan je bovenin controleren of Mms aan of uitstaat en of er staat of je provider het niet meer ondersteund.

Met groet,

Ajay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
8 Antwoorden
Chrissy-quoter
Voyager
Opties
Ga naar je account in berichten, dan naar RCS-chats en zet vervolgens mms-sms aan. Zo moet het lukken. 👍🏻
shouf
Apprentice
Opties
Ik gebruik de app van Samsung. Binnen deze app kan ik niet naar account gaan. Bij Google inderdaad wel. Maar ook vanuit die app kreeg ik een foutmelding dat de bijlage niet toegevoegd kon worden.
Chrissy-quoter
Voyager
Opties
1. Start je Berichten-app. In het hoofdscherm zie je een bericht dat je vraagt om van Android Berichten uw standaard SMS-app te maken. Als je wilt doen, tik je op de “Standaard SMS-app instellen”.

2 Selecteer in het pop-upvenster de optie “Berichten” en tik op de knop “Als standaard instellen"

Misschien heb je onderstaand wat aan?

https://www.samsung.com/nl/support/mobile-devices/hoe-gebruik-ik-android-berichten-op-mijn-galaxy-ap...

Chrissy-quoter
Voyager
Opties
Hoe kan je MMS berichten inschakelen op Samsung?

MMS inschakelen doe je in de instellingen van je telefoon. Bij een Android telefoon ga je naar "Verbindingen", "Mobiele netwerken", "Namen toegangspunten" en "Toevoegen", waarna je de algemene MMS instellingen invult.
shouf
Apprentice
Opties
Dit gaf Google inderdaad ook aan, alleen weet je toevallig ook waar ik die instellingen voor NL kan vinden?
Ik kreeg ze namelijk nergens achterhaalt.
shouf
Apprentice
Opties
De berichten app van Samsung staat als standaard, krijg alleen de optie niet meer te zien om een foto te sturen.
Ook niet als ik vanuit mijn galerij een foto wil delen, staat de berichten app er op de s24 FE niet meer tussen..
Best apart, aangezien dat via mijn s21 nog direct vanuit de galerij of direct via de berichten app ging.
(Doormiddel van het paperclipje)
Chrissy-quoter
Voyager
Opties
Vreemd dit, want ik kan dat wel met mijn s24fe. Hier houdt mijn kennis dan helaas op. Ik hoop dat er iemand anders is die je daarbij kan helpen. 🙏
0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie @shouf,

Heb je nog wel dezelfde provider. Want het kan zijn dat je provider geen uitgaande mms berichten toestaat. Je kan dit ook controleren door te gaan naar de Berichten-app ---> Klik rechtsboven op je icoon ---> Instellingen voor Berichten ---> Geavanceerd. Hier kan je bovenin controleren of Mms aan of uitstaat en of er staat of je provider het niet meer ondersteund.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes